Κυριακή 12 Αυγούστου 2012

Μπορώ να αγοράσω μια ώρα από το χρόνο σου, μπαμπά;


Ένας πατέρας γυρίζει σπίτι
Από τη δουλειά του αργά
Κουρασμένος και εκνευρισμένος
Και βρίσκει τον πεντάχρονο γιο του
Να τον περιμένει  στην πόρτα.
Μπαμπά, μπορώ να σε ρωτήσω κάτι;
Ναι αγόρι μου, τι θες;
Μπαμπά, πόσα χρήματα παίρνεις
Για μια ώρα στη δουλειά;
Αυτό δεν είναι δική σου δουλειά.
Γιατί ρωτάς;
Ρώτησε ο μπαμπάς θυμωμένα.
Θέλω ακριβώς να ξέρω.
Παρακαλώ πες μου, πόσα παίρνεις στη μια ώρα;
Αφού θες να ξέρεις παίρνω €50 την ώρα.
Το παιδί έσκυψε το κεφάλι, σκεφτικό.
Μετά από λίγο, ξαναρώτησε:
Μπαμπά σε παρακαλώ μπορείς να μου δανείσεις €25;
Ο πατέρας θυμωμένος και κουρασμένος, αντέδρασε:
Αν ο μόνος λόγος που ρώτησες, είναι να δανειστείς χρήματα
Για να αγοράσεις ένα ανόητο παιχνίδι ή κάποιες άλλες αηδίες
Τότε να πας  κατ’ ευθείαν στο δωμάτιό σου και στο κρεβάτι σου.
Σκέψου γιατί είσαι τόσο εγωιστής.
Δεν εργάζομαι σκληρά καθημερινά για τέτοιες παιδαριώδεις επιπολαιότητες.
Το μικρό παιδί πήγε ήσυχα στο δωμάτιό του και έκλεισε την πόρτα.
Ο μπαμπάς, όσο θυμόταν την ερώτηση του παιδιού, νευρίαζε περισσότερο.
Μα τι θράσος! ...μουρμούριζε μέσα απ΄ τα δόντια του.
Μετά από μια περίπου ώρα, ο μπαμπάς είχε ηρεμήσει  και είχε αρχίσει να σκέφτεται:
Ίσως είναι κάτι που πραγματικά χρειάζεται ο μικρός, γι΄ αυτό ζήτησε τα €25.
Άλλωστε, δε ζητάει  χρήματα πολύ συχνά…
Πήγε στο δωμάτιο του παιδιού και άνοιξε την πόρτα.
Κοιμάσαι γιε μου; ...ρώτησε.
Δεν κοιμάμαι  ...απάντησε το αγόρι.
Νομίζω ότι ήμουν πάρα πολύ σκληρός μαζί σου νωρίτερα ...είπε ο μπαμπάς .
Ήταν μια μεγάλη, δύσκολη μέρα και έβγαλα την κούραση μου σε σένα.
Εδώ είναι τα €25 που μου ζήτησες .
Το παιδί σηκώθηκε αμέσως χαμογελώντας .
Σ΄ ευχαριστώ μπαμπά! ...φώναξε.
Κατόπιν, πάει στο μαξιλάρι του και βγάζει από κάτω κάποια τσαλακωμένα χρήματα.
Ο πατέρας μόλις βλέπει ότι το παιδί έχει ήδη κάποια χρήματα, αρχίζει πάλι να νευριάζει.
Το μικρό παιδί μετράει σιγά τα χρήματά του, και κοιτάζει τον μπαμπά του.
Γιατί ζήτησες περισσότερα χρήματα εφόσον έχεις ήδη; ...γκρίνιαξε ο πατέρας.
Επειδή δεν είχα αρκετά, αλλά τώρα έχω ...απάντησε το παιδί.
Μπαμπά, έχω €50 τώρα.
Μπορώ να αγοράσω μια ώρα από το χρόνο σου;
Σε παρακαλώ έλα νωρίς αύριο σπίτι.
Θα ήθελα πολύ να φάμε μαζί.
Ο πατέρας έκατσε κάτω συντετριμμένος, παίρνοντας το γιο του αγκαλιά.
Και του ζήτησε συγγνώμη.
Για όλα.

1 σχόλιο:

Άδεια αναδημοσίευσης:

Κάθε Αναδημοσίευση επιτρέπεται υπό τον όρο ότι θα γίνεται αναφορά προέλευσης του ληφθέντος περιεχομένου από τον παρόντα Ιστοτόπο με παραπομπή (link).