Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011

Σ' αγαπώ γιατί είσαι εσύ

Σ' αγαπώ γιατί κατοίκησες στη Ψυχή μου
Σ' αγαπώ γιατί το χάδι σου ξύπνησε το χαμόγελο μου
Σ' αγαπώ γιατί οι μυρωδιές σου μέθυσαν το κορμί μου
Σ' αγαπώ γιατί ο ψίθυρος σου αγκάλιασε τη καρδιά μου
Σ' αγαπώ γιατί η φωνή σου νανούρισε το φόβο μου
Σ' αγαπώ γιατί το φιλί σου χρωμάτισε τα όνειρά μου
Σ' αγαπώ γιατί τα χείλη σου ήπιαν τα δάκρυα μου
Σ' αγαπώ γιατί τα χέρια σου χάιδεψαν το όνειρο μου
Σ' αγαπώ γιατί τα μάτια σου χαμογέλασαν
Σ' αγαπώ γιατί τ' όνομα σου ξύπνησε το βλέμμα μου
Σ' αγαπώ γιατί η θύμηση σου με βοήθησε να διασχίσω τη θάλασσα
Σ΄ αγαπώ γιατί είσαι το άλλο μου μισό
Σ΄ αγαπώ είμαι έτοιμος να κάνω θυσίες
Σ΄ αγαπώ γιατί σε νοιάζομαι , ενδιαφέρομαι για σένα
Σ΄ αγαπώ γιατί θέλω να είμαι συνεχώς κοντά σου
Σ΄ αγαπώ και θα είμαι εκεί, κάθε στιγμή που με χρειάζεσαι
Σ΄ αγαπώ χωρίς ανταλλάγματα
Σ΄ αγαπώ και δεν θέλω να αλλάξεις, μου αρέσεις έτσι όπως είσαι
Σ΄ αγαπώ έτσι χωρίς όρους …χωρίς σύνορα….χωρίς τα πρέπει και τα γιατί
Σ΄ αγαπώ γιατί δίνεις ζωή στην ζωή μου
Σ΄ αγαπώ ….♥
Είσαι το Α και το Ω μου
Η αρχή και το τέλος μου
Η ζωή μου όλη

2 σχόλια:

  1. Καποτε είχα γραψει αυτό και σκέφτηκα πως ταιριάζει απόλυτα με το κείμενό σου...
    Οπότε το παραθέτω ως ευγενική προσφορά καρδιάς:


    Σ' ευχαριστώ.....
    που χαράζεις ίχνη πάνω στις δικές μου πατημασιές....
    που είσαι εκεί, όταν όλοι έχουν φύγει...
    που κάθε μου λέξη την βαφτίζεις λουλούδι κι ανθίζει μπροστά στα μάτια σου....
    που ανοίγεις την καρδιά μου και χωράς την αγάπη σου....
    που μου κλέβεις χαμόγελα και μου επιστρέφεις ευτυχία...
    που ξαπλώνεις στο ψεύτικο δάσος, που σκιαγραφώ με λέξεις μπροστά σου....
    που βλέπεις ζωντανές μπροστά σου τις οπτασίες της φαντασίας μου....
    που αποκωδικοποιείς κάθε μου φόβο, όσο καλά κι αν τον κρύψω πίσω από χαρούμενες λέξεις....
    που με οδηγείς στα όριά μου και μου δίνεις κίνητρο να τα ξεπεράσω....
    που με γοητεύεις ακόμη και μετά τόσο καιρό, μέσα από πρωτοτυπίες που μόνο εγώ ξεχωρίζω....
    που με μαλώνεις, όταν χάνω την πίστη μου στο αύριο....
    που με μεθάς με τραγούδια και σιωπές....
    που ξέρεις πώς να με προσεγγίσεις, ώστε ν' ανοίξου νοι πύλες του εαυτού μου και να σε καλοδεχτούν...
    που είχες την υπομονή να με μάθεις... ακόμη κι όταν υποψιαζόσουν πόσο ανάποδη είμαι.....
    ....αν το "Σ' ευχαριστώ" είναι μία λέξη μικρή....
    μπορώ να σου πω ότι μέσα απ' όλ' αυτά....

    ...σ' αγαπώ...

    .......γιατί είσαι εσύ....


    Σε φιλώ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Άδεια αναδημοσίευσης:

Κάθε Αναδημοσίευση επιτρέπεται υπό τον όρο ότι θα γίνεται αναφορά προέλευσης του ληφθέντος περιεχομένου από τον παρόντα Ιστοτόπο με παραπομπή (link).