Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012

Η χάρις του Θεού

Ένοιωσα θαυμασμό και έκσταση
Και φόβο και χαρά
Αυτός που είναι πάνω απ' όλα
Και έξω απ' όλα ο Δεσπότης Χριστός
Εξαγνίζει την ψυχή και το σώμα μου
Και με ντύνει με δόξα Θεϊκή
Με ανασύρει από τον Άδη της αμαρτίας
Και με βάζει σε μέγα φως.
Με ανακαινίζει και με κάνει αθάνατο.
Η χάρις του Θεού με κάνει φωτιά και φως.
Κοινωνώντας το Σώμα και το Αίμα του Χριστού
Με δάκρυα μετανοίας, γίνομαι κι' εγώ Θεός αφού ενώνομαι μαζί Του.
Άνθρωπος είμαι από τη φύση μου
Αλλά Θεός με τη Χάρη Του.
Με τρόπο που δεν εξηγείται
Είμαι ενωμένος και δεμένος με το Θεό,
Όπως το πυρακτωμένο σίδερο με τη φωτιά
Και το γυαλί με το φως.

Ελευθερώστε τον Γέροντα Εφραίμ  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άδεια αναδημοσίευσης:

Κάθε Αναδημοσίευση επιτρέπεται υπό τον όρο ότι θα γίνεται αναφορά προέλευσης του ληφθέντος περιεχομένου από τον παρόντα Ιστοτόπο με παραπομπή (link).