Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012

Θεέ μου...

Σβήνει το πρόσωπό Σου στο πρόσωπό μου.
Θεέ μου
Αν μου στερήσεις την αγάπη Σου
Πως θ΄ αντέξω τον κόσμο;
Εκεί στην άκρια του δρόμου
Το άλμα της ζωής και του θανάτου.
Βουτιά στο κενό χωρίς προϋποθέσεις.
Περιμένω την κλήση.
Έτοιμος…
Κάντο Κύριε.
Σύντριψέ με ολοσχερώς.
Ελευθέρωσέ με
Αυτή την ώρα.
Κύριε μη μου δώσεις τη Χάρη σου!
Κράτησέ με στην Εκκλησία Σου
Ακόμη και όταν δεν έχω αίσθηση της Παρουσίας Σου.
Ελευθέρωσέ με από κάθε μάταιη προσδοκία.
Μάθε με να ζω χωρίς να περιμένω
Τίποτα.
Μάθε με να ζω στη νύχτα της απουσίας Σου.

Ελευθερώστε τον Γέροντα Εφραίμ  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άδεια αναδημοσίευσης:

Κάθε Αναδημοσίευση επιτρέπεται υπό τον όρο ότι θα γίνεται αναφορά προέλευσης του ληφθέντος περιεχομένου από τον παρόντα Ιστοτόπο με παραπομπή (link).