Σάββατο 31 Μαρτίου 2012

Μετάνοια σημαίνει...

Ότι ομολογώ εγώ ένα αμάρτημα που έχω κάνει
Και με το οποίο ελύπησα τον Θεό.
Και αν με πάρει θα πάω στην Κόλαση.
Ομολογώ λοιπόν το πλήθος των αμαρτημάτων μου
Και αν δεν μπορώ να τα βρω επειδή
Δεν ξέρω να ψάχνω, ή δεν θέλω να ψάχνω
Θα πω ότι είμαι αμαρτωλός
Αλλά θα το αισθάνομαι ότι είμαι αμαρτωλός.
Και άμα αισθάνομαι ότι είμαι αμαρτωλός
Θα ΒΡΩ και που αμαρτάνω.
Και θα αναφέρω μόνο τις αμαρτίες μου, τα λάθη μου και τις πτώσεις μου.
Και εν συνεχεία ζητώ το έλεος του Θεού, δια μέσου του Πνευματικού Ιερέως
Και μετά τη συγχωρητική ευχή, φεύγω ΘΕΡΑΠΕΥΜΕΝΟΣ.
Με ατράνταχτη την απόφαση ότι αλλάζω μυαλό.
Αλλάζω ΝΟΥ.
Έτσι απορρίπτω αμέσως, το δυτικό και κοσμικό τρόπο ζωής
Απομακρύνομαι τροπικά, τροπικά επαναλαμβάνω, όχι τοπικά, τροπικά
Με κάποιους τρόπους απομακρύνομαι από εκείνους που βλάπτουν την ψυχή μου.
Διορθώνω τη συμπεριφορά μου.
Στο σπίτι
Στη δουλειά
Στην κοινωνία.
Μαθαίνω να συγχωρώ
Και μαθαίνω να υπομένω.

1 σχόλιο:

  1. "βράβευση τσι μέρας" για το Σάββατο σύμφωνα με την ομώνυμη ενότητα του yannidakis, η παρούσα καταχώρηση του ιστολογίου.
    Καληνωρίσματα :[

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Άδεια αναδημοσίευσης:

Κάθε Αναδημοσίευση επιτρέπεται υπό τον όρο ότι θα γίνεται αναφορά προέλευσης του ληφθέντος περιεχομένου από τον παρόντα Ιστοτόπο με παραπομπή (link).