Ο Θεός μας καλεί στην ύπαρξη
Επειδή μας αγαπά
Πριν ακόμη μας δημιουργήσει
Γι`αυτό και μας γνωρίζει
Πριν μας φέρει στη ζωή.
Αυτός μας καλεί είναι ο Λόγος του Θεού ο Χριστός.
Δεν μας καλεί στην ύπαρξη
Για να γεννηθούμε και να πεθάνουμε
Αλλά για να ζήσουμε και να σωθούμε
Δηλαδή για να ενωθούμε μαζί Του σε μια ατέλειωτη ζωή.
Η κλήση του Χριστού στο γεγονός της Εκκλησίας
Στην πραγματικότητα της σωτηρίας, είναι ένα μυστήριο
Έργο του θελήματος και της πρόγνωσης του Θεού.
''Ουχ υμείς με εξελέξασθε, αλλ`εγώ εξελεξάμην υμάς'' ( Ιω.15 ,16)
Δεν με διαλέξατε εσείς, αλλά εγώ σας διάλεξα.
Αυτό το κάλεσμα απευθύνεται στον κάθε άνθρωπο ξεχωριστά, με διαφορετικό τρόπο
Αλλά με κοινό σκοπό, τη βασιλεία του Θεού.
Όταν ο Θεός μας διαλέγει και μας εκλέγει
Όταν Εκείνος μας καλεί σέβεται την ιδιαιτερότητα της προσωπικότητάς μας.
Δεν παραβλέπει το γεγονός ότι ο καθένας από εμάς είναι μοναδικός και ανεπανάληπτος.
Γι`αυτό και δεν καταργεί την ελευθερία μας
Δεν μας ισοπεδώνει και δεν μας εξισώνει
Γιατί η χάρη του Θεού δεν κατασκευάζει πανομοιότυπους αγίους.
Μέσα στο μυστήριο της Εκκλησίας καλούμαστε να χωρέσουμε όλοι
Κλειστοί και ανοιχτοί τύποι χαρακτήρων
Πρόσχαροι και σοβαροί, επιεικείς και αυστηροί, ευαίσθητοι και δυναμικοί
Όποιοι και αν είμαστε εμείς, όποιοι και αν είναι οι άλλοι, οι διαφορετικοί από εμάς.
Οι μαθητές δέχθηκαν αμέσως την κλήση του Χριστού
Ανταποκρίθηκαν αυθόρμητα και ολοκληρωτικά.
Γιατί άραγε;
Επειδή ήταν καλοπροαίρετοι άνθρωποι.
Η απάντησή τους στην κλήση του Χριστού ήταν πράξη υπακοής.
Εμπιστεύθηκαν τον Χριστό και παραδόθηκαν στο θέλημά Του και στην αγάπη Του.
Εδώ λοιπόν, ο δρόμος προς τον Χριστό είναι ένας και μοναδικός, η υπακοή στην κλήση Του.
Η κλήση του Θεού είναι πάντα βαθύτατα προσωπική.
Αγγίζει το κέντρο του εαυτού μας, τον πυρήνα της ύπαρξή μας.
Ο λόγος του Χριστού δεν είναι μια νεφελώδης φιλοσοφία
Ούτε μια ακατανόητη, υψηλή και φλύαρη θεολογία
Όπως δυστυχώς κάποτε τον παραμορφώνουμε και τον κακοποιούμε εμείς.
Ο λόγος του Χριστού έχει πάντοτε αμεσότητα με τα ενδιαφέροντα και τη ζωή των ανθρώπων
Όπως αναφέρει πολλές φορές το Ευαγγέλιο.
Αρκεί να θυμηθούμε ότι στους ακροατές Του που σκέφτονται τον θερισμό
Μιλά για τον πνευματικό θερισμό.
Στη Σαμαρείτιδα που πήγε για νερό στο πηγάδι, κάνει λόγο για το ''ύδωρ το ζων''.
Στους ψαράδες που τους απασχολεί η εργασία τους
Τους μιλά για μια διαφορετική παράδοξη και θαυμαστή αλιεία.
Πηγή: http://kl-klekk.blogspot.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου