Σάββατο 16 Οκτωβρίου 2010

Κύριε ...

Κύριε Ιησού Χριστέ
Γλυκέ μου Ιησού
Σου προσφέρω την τραυματισμένη μου ύπαρξη
Μεγάλε Iατρέ Ιησού Χριστέ.
Μαλάκωσε την ψυχή μου
Απάλυνε την καρδιά μου Κύριε.
Απομάκρυνε κάθε κακή σκέψη, συναίσθημα
Βίωμα από τον έκπτωτο εαυτό μου.
Χάρισέ μου την αιώνια χαρά
Το άπειρο φως, την ατέλειωτη γλυκύτητα της Χάρις Σου.
Δώσε μου το βάλσαμο της αγάπης Σου, αγαπημένε Ιησού
Και οδήγησέ με στην οδό της σωτηρίας.
Μην επιτρέψεις να με προσβάλλει το κακό Ιησού
Το οποίο με κυνηγά
Και με τα βέλη του ο πονηρός με κατακυριεύει .
Θωράκισε με με τη δική Σου προστασία
Και χάρισέ μου την ειρήνη και την γαλήνη
Της Παρουσίας Σου.
Αγαπημένε Ιησού
Πλήγωσα με τον εγωισμό μου
Το τερπνό φως της Αγάπης Σου
Αλλά Εσύ απειροτέλειε Κύριε
Ξεχείλισε με το Αγιο Σου Πνεύμα την ύπαρξή μου
Και αξίωσέ με τον ανάξιο να ενωθώ μ' Εσένα
Τον ακατάληπτο και υπεράγαθο Θεό
Μέσα από όποιονδήποτε δρόμο ανοίξεις
Εσύ μπροστά μου Κύριε .
 
 

Οι φωτογραφίες είναι από το προσωπικό μου αρχείο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άδεια αναδημοσίευσης:

Κάθε Αναδημοσίευση επιτρέπεται υπό τον όρο ότι θα γίνεται αναφορά προέλευσης του ληφθέντος περιεχομένου από τον παρόντα Ιστοτόπο με παραπομπή (link).