Τετάρτη 6 Οκτωβρίου 2010

Πίσω από ένα « Κύριε Ελέησον » ...

Κρύβεται η μετάνοια:
"Χριστέ μου, έκανα κάτι που με απομάκρυνε από κάποιον, βοήθησέ με να ξαναγυρίσω"

Κρύβεται η παράκληση:
"Χριστέ μου, σε παρακαλώ βοήθησέ με"

Κρύβεται η ταπείνωση του "Εγώ":
"Χριστέ μου, δεν μπορώ μόνος μου, σήκωσε λίγο το σταυρό μου"

Κρύβεται η εμπιστοσύνη:
"Χριστέ μου, περιμένω το δικό σου έλεος, πιστεύω ότι θα μου το δώσεις"

Κρύβεται η ομολογία:
"Χριστέ μου, εσύ είσαι ο δικός μου Κύριος, όχι γιατί μου επιβλήθηκες με μαγικό τρόπο αλλά επειδή θέλω να σε μιμηθώ"
 
Κρύβεται η Ανάσταση:
"Χριστέ μου, αν με ελεείς, και μετανοήσω, και Κοινωνήσω, θα ζήσω για πάντα στην παρέα σου"

Σε ένα "Κύριε Ελέησον" κρύβεται ΟΛΗ η Ορθοδοξία....

" Κύριε , Ιησού Χριστέ , ελέησόν με "
Αυτές οι πέντε λέξεις σε ανεβάζουν από τη γή στον Ουρανό ...

Μέσα σ΄ αυτή την προσευχή ... βρίσκεται ο Θεός ... βρίσκομαι κι΄ εγω ...

( Ιησούς Χριστός = Θεός , με = εγώ )


Οι φωτογραφίες είναι από το προσωπικό μου αρχείο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άδεια αναδημοσίευσης:

Κάθε Αναδημοσίευση επιτρέπεται υπό τον όρο ότι θα γίνεται αναφορά προέλευσης του ληφθέντος περιεχομένου από τον παρόντα Ιστοτόπο με παραπομπή (link).