Σάββατο 30 Μαρτίου 2013

Γλυκύτατε μου Ιησού

Γλυκύτατε μου Ιησού
Που είσαι κραταιός Μεγαλοδύναμος και Παντοκράτωρ
Φύτεψε μέσα στη καρδιά μου
Το σωτήριο φόβο σου και την αγάπη για τις εντολές σου
Φώτισε το νου μου με τις αχτίνες των χαρισμάτων σου
Υπόταξε τις αισθήσεις μου στο λόγο σου
Στρέψε τη θέλησή μου προς εσένα, τον μόνο αληθινό κ΄ επιθυμητό
Εκπαίδευσε τη γλώσσα μου να στρέφεται κάθε μέρα προς εσένα
Λέγοντας:
"Κύριε Ιησού Χριστέ, Υιέ του Θεού", με τις πρεσβείες της Αγίας και Αειπάρθενου Θεοτόκου
Λυπήσου με τον αμαρτωλό και σώσε με.
Κύριε με τη δύναμη του τιμίου και ζωοποιού Σταύρου Σου
Φύλαξέ με. Περιτείχισέ με, Κύριε, με τα φτερά των Αγίων Αγγέλων Σου.
Όπλισέ με καλά ν΄ αγωνίζομαι πάντα, με τη μεσιτεία των Αγίων Αποστόλων Σου και των Μαρτύρων.
Με τις πρεσβείες πάντων των Αγίων Σου, Κύριε
Στείλε το Μέγα έλεός Σου και σ΄ εμένα και σώσε με, τον ανάξιο
Που μ΄ εξαγόρασες με το πάντιμο αίμα Σου.
Εξάλειψε τις πολυχρόνιες κηλίδες των αμαρτιών μου
Διώξε από πάνω μου τα δαιμόνια της λαγνείας και της πονηρίας
Απάλλαξέ με από τις μάταιες φροντίδες του παρόντος αιώνος
Ελκυσέ με ολόκληρο προς την αιώνια αγάπη σου
Δυνάμωσέ με να περπατώ τη στενή και τεθλιμμένη οδό ως την έσχατή μου ήμερα, ώρα και αναπνοή
Και να μπορέσω έτσι ν΄ αποθέσω τη ψυχή μου στους αγαθούς Αγγέλους μαζί με όλους τους Αγίους Σου.
Αμήν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άδεια αναδημοσίευσης:

Κάθε Αναδημοσίευση επιτρέπεται υπό τον όρο ότι θα γίνεται αναφορά προέλευσης του ληφθέντος περιεχομένου από τον παρόντα Ιστοτόπο με παραπομπή (link).