Παρασκευή 15 Μαρτίου 2013

Η αγάπη Σου θα με σκεπάζει κι εγώ θα την σκεπάζω και θα την φυλάω εντός μου Κύριε

Ξέρεις Εσύ την ασθένειά μου
Ξέρεις καλά την ταλαιπωρία και την μεγάλη αδυναμία μου.
Γι΄ αυτό λοιπόν, σπλαχνίσου με πιο πολύ από δω και μπρος
Πολυεύσπλαγχνε Κύριε.
Μ΄ όλη μου την καρδιά πέφτω στα πόδια Σου
Ικετεύοντας Εσένα, που μου φανέρωσες τόσες ωραιότητες.
Στερέωσε στην αγάπη Σου την ψυχή μου
Και δώσε να ριζώσει βαθιά στην ψυχή μου η αγάπη Σου
Για να είσαι, σύμφωνα με την άχραντη κι άγια κι αψευδή σου επαγγελία
Εσύ μέσα σε μένα κι εγώ να υπάρχω μέσα σε Σένα.
Η αγάπη Σου θα με σκεπάζει κι εγώ θα την σκεπάζω και θα την φυλάω εντός μου.
Θα με βλέπεις Δέσποτα μέσα σ΄ αυτήν κι εγώ θ’ αξιώνομαι να Σε βλέπω μέσα απ’ αυτήν
Τώρα μεν σαν σε καθρέπτη και αμυδρά, καθώς είπες, ενώ τότε, σ' όλη την αγάπη όλον Εσένα που είσαι αγάπη.
Κι έτσι μας αξίωσες να Σε ονομάζουμε, γιατί σε Σένα πρέπει κάθε ευχαριστία, κράτος, τιμή και προσκύνηση
Στον Πατέρα και στον Υιό και στο Άγιο Πνεύμα τώρα και πάντοτε και στους ατελεύτητους αιώνες των αιώνων.
Αμήν.

Πηγή: http://anemonpnoi-magdalini.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άδεια αναδημοσίευσης:

Κάθε Αναδημοσίευση επιτρέπεται υπό τον όρο ότι θα γίνεται αναφορά προέλευσης του ληφθέντος περιεχομένου από τον παρόντα Ιστοτόπο με παραπομπή (link).