Κυριακή 3 Μαρτίου 2013

Αν είχα την ευκαιρία να μεγαλώσω το παιδί μου από την αρχή

Θα φρόντιζα να χτίσω πρώτα την αυτοεκτίμησή του
Και μετά θα φρόντιζα για το σπίτι.
Θα χρησιμοποιούσα τα δάχτυλά μου για να ζωγραφίζω
Και όχι για να μαλώνω.
Θα το διόρθωνα λιγότερο
Και θα συνδεόμουν μαζί του περισσότερο.
Θα έπαιρνα τα μάτια μου από το ρολό
Και θα κοίταζα περισσότερο το ίδιο το παιδί μου.
Θα φρόντιζα να λέω «εγώ ξέρω» λιγότερο
Και να νοιάζομαι περισσότερο.
Θα έκανα μαζί του πιο πολλές βόλτες
Και θα πετούσα περισσότερους χαρταετούς.
Θα σταματούσα να προσποιούμαι τον σοβαρό
Και θα έπαιρνα πιο σοβαρά το παιχνίδι.
Θα έτρεχα σε περισσότερους αγρούς
Και θα κοίταζα πιο πολύ τα αστέρια τη νύχτα.
Θ΄ αγκάλιαζα περισσότερο
Και θα αποτραβιόμουν λιγότερο.
Θα μπορούσα να δω την ομορφιά της βελανιδιάς
Με αφορμή ένα μικρό βελανίδι.
Θα ήμουν λιγότερο άκαμπτος
Και περισσότερο υποστηρικτικός.
Θα του μάθαινα λιγότερα για την αγάπη της δύναμης
Και περισσότερα για τη δύναμη της αγάπης!!


Πηγή: http://hamomilaki.blogspot.com/

1 σχόλιο:

  1. ΦΟ-ΒΕ-ΡΟ!Θα το δανειστώ γι΄ αναδημοσίευση!
    Χαρούμενη και ξεκούραστη Κυριακή να περάσεις!:)
    Σοφία

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Άδεια αναδημοσίευσης:

Κάθε Αναδημοσίευση επιτρέπεται υπό τον όρο ότι θα γίνεται αναφορά προέλευσης του ληφθέντος περιεχομένου από τον παρόντα Ιστοτόπο με παραπομπή (link).