Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2015

Η Παναγιά είναι ο μεγαλύτερος ευεργέτης όλου του ανθρώπινου γένους

Μας έκανε τη μεγαλύτερη ευεργεσία. Γιατί χάρις στην δική της αρετή επισκέφθηκε την γη ο Ύψιστος Θεός και έγινε άνθρωπος στην άχραντη κοιλία της. Και έτσι σώθηκε ο κόσμος. Υπάρχει άλλη ευεργεσία πιο μεγάλη από αυτή; Μας έφερε τον Σωτήρα και Λυτρωτή. Γι αυτό ονομάζεται ''ευεργέτης''. Γιατί κανείς δεν μας ευεργέτησε τόσο, όσο η αγία Μητέρα του Χριστού.
Κι εμείς το ξέρουμε. Μας το είπαν οι Απόστολοι. Μας το κήρυξαν οι άγιοι πατέρες. Μας το υπενθυμίζουν κάθε μέρα οι κληρικοί μας στις εκκλησίες μας. και καταφεύγουμε σ' Αυτήν με πίστη . Και ψάλλουμε:
''Τη Θεοτόκο εκτενως νυν προσδράμωμεν, αμαρτωλοί και ταπεινοί και προσπέσωμεν εν μετανοία κράζοντας εκ βάθους ψυχής: Δέσποινα, βοήθησον, εφ' ημίν σπλαγχνισθείσα''.
Παναγία μου! φωνάζει η πονεμένη μάνα στο προσκέφαλο του άρρωστου παιδιού της.
Παναγία μου! φωνάζει ο ναύτης στην αγριεμένη θάλασσα.
Παναγία μου! παρακάλεσε ο Κολοκοτρώνης, όταν κινδύνευε η Ελλάδα από τον Δράμαλη.
Παναγία μου! φωνάζει η κοπέλα.
Παναγία μου! κλαίει η χήρα.
Παναγία μου! ακούς από παντού: από καλύβες και μέγαρα, από τρώγλες και ανάκτορα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άδεια αναδημοσίευσης:

Κάθε Αναδημοσίευση επιτρέπεται υπό τον όρο ότι θα γίνεται αναφορά προέλευσης του ληφθέντος περιεχομένου από τον παρόντα Ιστοτόπο με παραπομπή (link).