Πέμπτη 23 Μαΐου 2013

Καρδιά μου...

Δείξε κατανόηση για τις δοκιμασίες
Στις οποίες σε υποβάλλω.
Που σε γεμίζω, σε αδειάζω
Ταράζω τους ρυθμούς σου.
Μα να ξέρεις, το κάνω τόσο επίτηδες.
Έχω έναν στόχο!
Όταν μετά από πολλά πολλά χρόνια
Θα χτυπάς μέσα στο γερασμένο σώμα μου
Θέλω να είσαι χορτασμένη από τα πιο δυνατά συναισθήματα.
Θέλω να κοιτάμε προς τα πίσω
Και να χαμογελάμε από ικανοποίηση.
Και θέλω να σου εκμυστηρευτώ κάτι.
Είμαι πολύ υπερήφανη για σένα.
Που νιώθεις.
Και σ' ευχαριστώ.
Που τραντάζεις το σώμα μου με τους χτύπους σου και το κρατάς ζωντανό.

Πηγή: http://lenazip.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άδεια αναδημοσίευσης:

Κάθε Αναδημοσίευση επιτρέπεται υπό τον όρο ότι θα γίνεται αναφορά προέλευσης του ληφθέντος περιεχομένου από τον παρόντα Ιστοτόπο με παραπομπή (link).