Πέμπτη 16 Μαΐου 2013

Πως γράφεται η λέξη μέλλον;

-Ένα χαρτομάντιλο; μια φωνή έκοψε σε χίλια κομμάτια τις σκέψεις μου.
Έπιασα να τις μαζέψω!
Δύσκολο..
Κοίταξα τριγύρω...
Να βρω τον υπαίτιο...
Να ζητήσω το λόγο..
Οι σκέψεις πέταξαν..!
Λέφτερες!!
-Χαρτομάντηλο; ..ακούστηκε ξανά η παιδική φωνή
Και νάτος που καθόταν πάνω σε ένα κομμάτι χαρτόνι μπροστά μου.
Τραντάχτηκε το βλέμμα μου.
Η μήπως ήταν η καρδιά μου;
Μπροστά μου καθισμένος ο μικρός
Μισοβουτηγμένος στην τσαλακωμένη σελίδα του μοναδικού του τετραδίου.
-Ξέρεις γράμματα; ...με ρωτάει
-Λίγα  ...πήγα να κάνω τον έξυπνο
-Αμα είναι λίγα δεν μου κάνουν…λίγα ξέρω κι εγώ μου λέει και ξανασκύβει στο τετράδιο του.
Τα μάτια του φώτιζαν μια το βιβλίο και μια το τετράδιο
-Τι κάνεις; του λέω και σκύβω κοντά του
-Αντιγραφή μου είπε κοφτά
-Έχω και ορθογραφία μερικές λέξεις, και…
-Πας στο σχολείο;
-Δεν προλαβαίνω πάντα, αλλά όποτε λείπω παίρνω τα μαθήματα από τον Χάρη μου λέει
Για λίγο έμεινα σιωπηλός.
Τι μπορούν να περιγράψουν οι λέξεις για κείνα που μόνο η γλώσσα της ψυχής γνωρίζει;
Τούτος εδώ ο νεαρός φτέρωσε τις ελπίδες μου.
-Να σε ρωτήσω κάτι, άμα ξέρεις; ...μου λέει
-Για πες...
-Πως γράφεται η λέξη μέλλον;
-Με αγώνα μικρέ μου φίλε του λέω δακρυσμένος "με αγώνα"!

Πηγή: http://proskynitis.blogspot.gr/  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άδεια αναδημοσίευσης:

Κάθε Αναδημοσίευση επιτρέπεται υπό τον όρο ότι θα γίνεται αναφορά προέλευσης του ληφθέντος περιεχομένου από τον παρόντα Ιστοτόπο με παραπομπή (link).