Πέμπτη 27 Δεκεμβρίου 2012

Άκουσε με, Κύριε...

Ένας εγκληματίας, ο Γάλλος P. Lacenaire
Λίγο πριν τη καρατόμηση του στο Παρίσι το 1836
Αναζητεί το Θεό και επιθυμεί να πιστέψει
Διότι ντρέπεται η ύπαρξη του να είναι μόνο ύλη.
Τα λόγια του αφοπλιστικά, αληθινά
Και προσεγγίζουν τον αναγνώστη στο βάθος της καρδιάς
Ενός ανθρώπου που ετοιμάζεται
Να περάσει το κατώφλι του θανάτου...
----------------------
Ξέρεις, Θεέ μου, πόσο πονάω που διστάζω.
Έλα συ κάτω στην καρδιά μου
Αφού εγώ δεν μπορώ ν΄ ανέβω σε σένα.
Δεν είμαι από κείνους τους δειλούς που ταμπουρώνονται
Στο δόγμα της ανυπαρξίας για να διώξουν την ευθύνη τους.
Προτιμώ χίλιες φορές την αιώνια φωτιά και κάθε βασανισμό
Αρκεί μόνο να σε γνωρίσω.
Άκουσε με, Κύριε...
Ρίξε μια σαϊτιά στα βάθη μου
Μια αχτίδα πίστης.
Ντρέπομαι να είμαι μόνο ύλη, αλλά δεν μπορώ να πιστέψω.

Pierre François Lacenaire 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άδεια αναδημοσίευσης:

Κάθε Αναδημοσίευση επιτρέπεται υπό τον όρο ότι θα γίνεται αναφορά προέλευσης του ληφθέντος περιεχομένου από τον παρόντα Ιστοτόπο με παραπομπή (link).