Τρίτη 26 Ιουλίου 2011

Αρθήτω ο ασεβής, ίνα μή ίδη τήν δόξαν Κυρίου

Ο Κύριος Ιησούς και Θεός μας
Χωρίς να φταίει σε τίποτε ραπίσθηκε
Ώστε οι αμαρτωλοί που θα τον μιμηθούν
Όχι μόνον να λάβουν άφεση των αμαρτιών τους
Αλλά και να γίνουν συγκοινωνοί στη θεότητά του
Με την υπακοή τους.
Εκείνος ήταν Θεός κι έγινε για μας άνθρωπος.
Ραπίσθηκε, φτύστηκε και σταυρώθηκε
Και με όσα έπαθε ο απαθής κατά τη θεότητα
Είναι σαν να μας διδάσκει και να λέει στον καθένα μας:
Αν θέλεις, άνθρωπε, να γίνεις Θεός
Να κερδίσεις την αιώνια ζωή και να ζήσεις μαζί μου
Πράγμα που ο προπάτοράς σου, επειδή το επεδίωξε
Με κακό τρόπο, δεν το πέτυχε
Ταπεινώσου, καθώς ταπεινώθηκα κι εγώ για σένα
Απόφυγε την αλαζονεία και την υπερηφάνεια του δαιμονικού φρονήματος
Δέξου ραπίσματα, φτυσίματα, κολαφίσματα
Υπόμεινέ τα μέχρι θανάτου και μην ντραπείς.
Αν όμως εσύ ντραπείς να πάθεις κάτι χάρη των εντολών μου
Καθώς εγώ ο Θεός έπαθα για σένα
Θα θεωρήσω κι εγώ ντροπή μου το να είσαι μαζί μου κατά την ένδοξη έλευσή μου
Και θα πω στους αγγέλους μου:
Αυτός κατά την ταπείνωσή μου ντράπηκε να με ομολογήσει
Και δεν καταδέχθηκε να εγκαταλείψει τον κόσμο και να γίνει όμοιός μου.
Τώρα λοιπόν που απογυμνώθηκε από τη φθαρτή δόξα του Πατέρα μου
Θεωρώ ντροπή μου ακόμη και να τον βλέπω.
Πετάξτε τον λοιπόν έξω:
«Αρθήτω ο ασεβής, ίνα μή ίδη τήν δόξαν Κυρίου»
(Διώξτε τον ασεβή για να μη δει τη δόξα του Κυρίου).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άδεια αναδημοσίευσης:

Κάθε Αναδημοσίευση επιτρέπεται υπό τον όρο ότι θα γίνεται αναφορά προέλευσης του ληφθέντος περιεχομένου από τον παρόντα Ιστοτόπο με παραπομπή (link).