Τετάρτη 2 Μαρτίου 2011

Μήπως είσαι Εσύ ; . . .

Κοιτάζω τα φύλλα της γαρδένιας
Έτοιμα τα μπουμπούκια ν' ανοίξουν
Μήπως εκεί κρύβεσαι Εσύ ; . . .
Περπάτησα πάνω στα βράχια
Ένα κύμα ήρθε απαλά
Και μου χάιδεψε τα πόδια
Μήπως ήσουν Εσύ ; . . .
Τα μάτια μου και όλη μου η ύπαρξη
Χάθηκε μέσα στην απλάδα των δέντρων
Μέσα στο πράσινο, και άκουσα
Το κελάηδισμα ενός πουλιού.
Μήπως ήσουν Εσύ ; . . .
Άπλώσα τα χέρια να αγκαλιάσω τον Ήλιο
Να γίνω φως
Να ζεσταθεί η ψυχούλα μου . . .
Και ακούω μια φωνή
Μια γλυκιά φωνή, υπέρκοσμια
Να μου λέει :
Εδώ είμαι , κατοικώ μες την καρδιά σου !

Πηγή: http://blogspotcom-asma.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άδεια αναδημοσίευσης:

Κάθε Αναδημοσίευση επιτρέπεται υπό τον όρο ότι θα γίνεται αναφορά προέλευσης του ληφθέντος περιεχομένου από τον παρόντα Ιστοτόπο με παραπομπή (link).