Δευτέρα 7 Μαρτίου 2011

Σημασία έχει τι θα κάνουμε τώρα!

Κι εγώ σκέπτομαι ότι αμαρτάνω.
Ότι δεν βαδίζω καλά.
Ότι, όμως, με στεναχωρεί, το κάνω προσευχή
Δεν το κλείνω μέσα μου
Πάω στον πνευματικό
Το εξομολογούμαι, τελείωσε!
Να μη γυρίζουμε πίσω και να λέμε τι δεν κάναμε.
Σημασία έχει τι θα κάνουμε τώρα
Απ'αυτή τη στιγμή και έπειτα.
Όπως λέει και ο απόστολος Παύλος:
Τα μεν οπίσω επιλανθανόμενος, τοις δε έμπροσθεν επεκτεινόμενος.
(Ξεχνώ αυτά που είναι πίσω μου και κάνω ό,τι μπορώ
Για να φτάσω αυτά που βρίσκονται μπροστά μου)

Γέροντας Πορφύριος

Πηγή: http://aoratigonia.blogspot.com/

Οι φωτογραφίες είναι από το προσωπικό μου αρχείο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άδεια αναδημοσίευσης:

Κάθε Αναδημοσίευση επιτρέπεται υπό τον όρο ότι θα γίνεται αναφορά προέλευσης του ληφθέντος περιεχομένου από τον παρόντα Ιστοτόπο με παραπομπή (link).