Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2011

Ο Θεός ήρθε για τους ασθενείς όχι για τους υγιείς

Ακούμε πολλές φορές ανθρώπους να λέγουν:
Μα είμαι αμαρτωλός και ο Θεός δεν με ακούει
Μα είμαι αμαρτωλός και δεν έχω θάρρος
Και δεν τα καταφέρνω
Είμαι ανάξιος.
Όλα αυτά είναι προφάσεις από τα δεξιά
Ενώ δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο.
Ο Θεός ήρθε για τους αμαρτωλούς.
Δεν τίθεται θέμα αναξιότητος.
Όσο πιο ανάξιος είναι ο άνθρωπος
Τόσο πιο πολύ ανάγκη έχει να καταφεύγη στον Θεό.
Και αυτούς πιο πολύ ο Θεός «προσίεται»
Γιατί όπως είπε, ήρθε για τους ασθενείς όχι για τους υγιείς.

Γέροντος Ιωσήφ του Ησυχαστή

Οι φωτογραφίες είναι από το προσωπικό μου αρχείο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άδεια αναδημοσίευσης:

Κάθε Αναδημοσίευση επιτρέπεται υπό τον όρο ότι θα γίνεται αναφορά προέλευσης του ληφθέντος περιεχομένου από τον παρόντα Ιστοτόπο με παραπομπή (link).