Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2015

Το έξυπνο πείραμα μίας δασκάλας που έγινε σε ελληνικό σχολείο

Σήμερα στο σχολείο έπρεπε να καλύψω το κενό ενός συναδέλφου που έλειπε. Έμεινα λοιπόν στην τάξη και πρότεινα στους μαθητές μου να παίξουμε ένα παιχνίδι. Τους ζήτησα να φανταστούν πως είμαστε κάτοικοι της Σμύρνης και μαθαίνουμε ότι αύριο θα κάψουν οι Τούρκοι τα πάντα και θα μας αναγκάσουν να φύγουμε από τα σπίτια μας. Σκεφτείτε, λοιπόν, είπα στα παιδιά μου, ένα μόνο αντικείμενο που θα παίρνατε για πάντα μαζί σας από το σπίτι σας και γράψτε το με το όνομά σας σε ένα χαρτί..
Γεμίσαμε λοιπόν ένα κουτί με 22 χαρτάκια. Στη συνέχεια τους είπα ότι οι αρχαίοι φιλόσοφοι έλεγαν πως είμαστε ο,τι είναι και οι επιθυμίες – ανάγκες μας. Άρα ο,τι γράψατε στο χαρτί αυτό είστε. Κοιτάχτηκαν μεταξύ τους αιφνιδιασμένα. Χώρισα, λοιπόν, τρεις ομάδες και τις έγραψα στον πινάκα. Στην πρώτη τα υλικά. Αν έχετε γράψει αντικείμενα για να πάρετε μαζί σας από το σπίτι που θα χάσετε για πάντα σκεφτείτε, τους είπα, πως όταν πεθαίνουμε δε μας χρησιμεύουν σε τίποτα. Άρα είμαστε ένα τίποτα. Στη δεύτερη ομάδα έβαλα μία σημαία και αντικείμενα εθνικά και όσοι τα προτίμησαν είναι γνήσιοι Έλληνες και στην τρίτη Σταυρό και εικόνες Αγίων και άρα επιλογή χριστιανών Τα παιδιά ανήσυχα μου ζήτησαν να ξαναπάρουν πίσω τα χαρτάκια για να συμπληρώσουν κάτι. Ναι αγαπητοί μου. Άρχισαν να καταλαβαίνουν τη λάθος επιλογή..
Αφού αρνήθηκα με γλυκό τρόπο να δώσω πίσω τα χαρτάκια, τους υπενθύμισα πως….
ο οδοντίατρος μπορεί να μας πονέσει αλλά φροντίζει τα δόντια μας. Έτσι και η δασκάλα τους μπορεί να τους πονέσει με αυτό το παιχνίδι, μα ο δρόμος που θα μας οδηγήσει στο να βρούμε ποιοι είμαστε και να διορθωθούμε οπού χρειάζεται, είναι δύσκολος. Τα μικρά μου αγγελούδια το δέχτηκαν και συνέχισαν. Διάβαζα μεγαλόφωνα τι έγραψε κάθε παιδί ονομαστικά και ένα-ένα σηκωνόταν και μόνο του έγραφε στον πινάκα σε ποια ομάδα άνηκε..
Στο τέλος, λοιπόν, διαπιστώσαμε ότι από τους 22 μόνο 7 έγραψαν ότι θα έπαιρναν ένα αντικείμενο ελληνικό η χριστιανικό. Και η μικρή Έλλη σήκωσε το χέρι της και μου είπε.Καλά λέει ο μπαμπάς μου κύρια ότι είμαστε μέσα στην κρίση γιατί είμαστε υπερκαταναλωτές. Χαμογέλασα απλά και κυρίως ανακουφίστηκα που είχαμε φτάσει στην αυτογνωσία. Μου ζήτησαν να το ξαναπαίξουμε αυτό το παιχνίδι και αφού τα κοίταξα τρυφερά τους είπα: αυτή ήταν μία πρόβα. Αν πότε αυτό συμβεί στην πραγματικότητα εσείς θα είστε έτοιμοι για το σωστό, γιατί θα ξέρετε ποιοι είστ Έλληνες…

Πηγή: http://www.diakonima.gr/

1 σχόλιο:

  1. Απλα ΦΩΤΙΣΜΕΝΗ η γυναικα.Απογονη Αγιων κ γνησιων Ελληνων.Δεν εξηγειται διαφορετικα.Τι να πω κυρια μου,εισαι ΑΛΗΘΙΝΗ ΔΑΣΚΑΛΑ που και 5 μονο μαθητες σου να διδαχτουν κ ν'ακολουθησουν αυτα που πρεσβευεις,τοτε το μελλον της χωρας κ του κοσμου ολου θα ειναι διαφορετικο.ΕΥΓΕ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Άδεια αναδημοσίευσης:

Κάθε Αναδημοσίευση επιτρέπεται υπό τον όρο ότι θα γίνεται αναφορά προέλευσης του ληφθέντος περιεχομένου από τον παρόντα Ιστοτόπο με παραπομπή (link).