Σάββατο 8 Μαρτίου 2014

Πήρα τα μάτια μου



Ερμηνεία: Στράτος Διονυσίου & Βούλα Γκίκα
Στίχοι :     Άκης Πάνου
Μουσική: Άκης Πάνου
 
Πήρα τα μάτια μου για ξένους τόπους
Κι αυτή με φίλησε χωρίς μιλιά.
Πήρα τα μάτια μου, μα την καρδιά μου
Την ελησμόνησα σε μια αγκαλιά.
Στην αγκαλιά της μέσα η καρδιά μου
Στην ξενιτιά εγώ και ο καημός
Και ορφανή η αγάπη η γλυκιά μου
Σαν αγαπάς πόσο πικρός ο χωρισμός.
Δεν είχε δάκρυα ο χωρισμός μας
Τα χείλη μου `δωσε χωρίς μιλιά
Κι όλα σκοτείνιασαν και για τους δυο μας
Όταν αλλάζαμε στερνά φιλιά.
Στην αγκαλιά της μέσα η καρδιά μου
Στην ξενιτιά εγώ και ο καημός
Και ορφανή η αγάπη η γλυκιά μου
Σαν αγαπάς πόσο πικρός ο χωρισμός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άδεια αναδημοσίευσης:

Κάθε Αναδημοσίευση επιτρέπεται υπό τον όρο ότι θα γίνεται αναφορά προέλευσης του ληφθέντος περιεχομένου από τον παρόντα Ιστοτόπο με παραπομπή (link).