Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2012

Η θεία Χάρις

Το βαρυσήμαντο ρόλο της θείας χάριτος
Στη θέωση του ανθρώπου
Περιγράφει εύστοχα και ένας σύγχρονος Άγιος
Ο Άγιος Σιλουανός ο Αθωνίτης, στο λόγο του "Η Χάρη".
Δεν έφερα τίποτε μαζί μου στο Μοναστήρι
Εκτός από τις αμαρτίες μου
Και δεν ξέρω γιατί ο Κύριος μου έδωσε
Ενώ ήμουν ακόμη νεαρός υποτακτικός
Τόση χάρη του Αγίου Πνεύματος
Που γέμισαν από χάρη η ψυχή μου και το σώμα μου.
Ο Κύριος μας αγαπά περισσότερο απ΄ όσο η μητέρα τα παιδιά της
Και μας δίνει δωρεάν τη χάρη του Αγίου Πνεύματος.
Χωρίς τη χάρη του Θεού είμαστε όμοιοι με τα ζώα
Αλλά με τη χάρη ο άνθρωπος είναι μέγας κοντά στο Θεό.
Εμείς, που με το βάπτισμά μας γίναμε μέλη του σώματος του Κυρίου
Δεν πρέπει να χάνουμε αυτό που πραγματικά μας αξίζει.
Ας δεχτούμε το δώρο του Θεού
Ας γευτούμε δια της πίστεως "τον υπερβάλλοντα πλούτον της χάριτος αυτού"
Και ας αφήσουμε την δωρεάν θεία χάρη να μας περιβάλει, να μας ανακαινίσει και να μας θεώσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άδεια αναδημοσίευσης:

Κάθε Αναδημοσίευση επιτρέπεται υπό τον όρο ότι θα γίνεται αναφορά προέλευσης του ληφθέντος περιεχομένου από τον παρόντα Ιστοτόπο με παραπομπή (link).