Δευτέρα 9 Μαΐου 2011

Θεέ μου, κάμε όπως ξέρεις!

Το άν κάποιος λογισμός σου είναι καλός ή κακός
Μη το κρίνεις από μόνος σου.
Να παίρνεις τη γνώμη του πνευματικού σου.
Κι άν ο Πνευματικός σου βρίσκεται
Εκείνη την κρίσιμη στιγμή μακριά
Να ζητήσης τη γνώμη κάποιου πνευματικού
Και έμπιστου αδελφού σου.
Και ταυτόχρονα να παρακαλείς τον Θεό
Να σε φωτίση και να σε πληροφορήση
Για την ορθότητα ή όχι της κρίσεως σου.
Εγώ όταν βρεθώ σε αδιέξοδο
Και δεν έχω την δυνατότητα να εμπιστευθώ
Εκείνη τη συγκεκριμένη στιγμή κάπου το πρόβλημά μου
Τότε σταματώ και λέω:
«Θεέ μου, κάμε όπως ξέρεις!»
Και δεν ενεργώ, μέχρις ότου με πληροφορήση
Ο Θεός μέσα στην καρδιά μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άδεια αναδημοσίευσης:

Κάθε Αναδημοσίευση επιτρέπεται υπό τον όρο ότι θα γίνεται αναφορά προέλευσης του ληφθέντος περιεχομένου από τον παρόντα Ιστοτόπο με παραπομπή (link).