Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2011

Παιδί μου, άκουσέ με

Όλη μου η σκέψη είσαι εσύ και τα αδέλφια σου
Η οικογένειά μου, τα αγγελούδια μου.
Μπορεί να μην είμαι το υπόδειγμα μάνας.
Όμως ένα ξέρω: είμαι περήφανη για σένα
Κι αν κάποιες φορές σου φωνάζω
Ομολογώ πως είναι λάθος μου.
Προσπαθώ να σου δείξω πως θέλω να γίνεις ώριμο παιδί
Και με υπευθυνότητα.
Δεν σε κρίνω και πολύ περισσότερο
Δεν σε συγκρίνω με τα αδέλφια σου.
Ο καθένας από εσάς είναι για μένα ξεχωριστός.
Καλύτερο είναι να αποφεύγεις κι εσύ να κρίνεις τους άλλους
Μια κι όταν το επιδιώκεις
Δεν σου μένει καιρός να τους αγαπήσεις.
Ο Αριστοτέλης έλεγε ότι τρία πράγματα χρειάζονται
Για τη μόρφωση και την ψυχική καλλιέργεια των ανθρώπων:
Η φύση, η μάθηση και η άσκηση.
Το πρώτο προσφέρεται.
Τα άλλα δυο κατακτώνται.

(Απόσπασμα από το γράμμα μιας μητέρας στο έφηβο παιδί της)

Πηγή: http://anthiteacherwoman.blogspot.com/

Οι φωτογραφίες είναι από το προσωπικό μου αρχείο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άδεια αναδημοσίευσης:

Κάθε Αναδημοσίευση επιτρέπεται υπό τον όρο ότι θα γίνεται αναφορά προέλευσης του ληφθέντος περιεχομένου από τον παρόντα Ιστοτόπο με παραπομπή (link).