Κυριακή 26 Δεκεμβρίου 2010

Θα είμαι εδώ ...

Αν έρθουν Κυριακές μοναχικές
Αν το αύριο σε πονέσει μακριά μου
Μη μου φοβάσαι, εγώ θα είμαι εδώ.
Θα έχω αφήσει ένα χάδι στο κρεβάτι σου
Εκεί που το πρόσωπό σου θα κοιμάται.
Κι αν το χάδι μου δε μπορείς να νοιώσεις
Μη μου φοβάσαι, εγώ θα είμαι εδώ.
Αν αφήνεις ένα δάκρυ κάθε βράδυ
Αν τα όνειρα σε στοιχειώνουν ως το πρωί.
Αν ο ουρανός σου δεν φωτίζεται από ήλιους
Μη μου φοβάσαι, εγώ θα είμαι εδώ.
Θα έχω αφήσει ένα χάδι στο κρεβάτι σου
Εκεί που το πρόσωπό σου θα κοιμάται.
Κι αν το χάδι μου δε μπορείς να νοιώσεις
Μη μου φοβάσαι, εγώ θα σ’ αγαπώ…

Πηγή: http://lesvosblogger.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άδεια αναδημοσίευσης:

Κάθε Αναδημοσίευση επιτρέπεται υπό τον όρο ότι θα γίνεται αναφορά προέλευσης του ληφθέντος περιεχομένου από τον παρόντα Ιστοτόπο με παραπομπή (link).