Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2013

Μη χαθείς

-Δε θέλω να χαθείς...
-Ούτε εγώ...
Γιατί όταν είμαστε ερωτευμένοι
Να βάζουμε το δεν ,το ούτε και το μη μπροστά;
Γιατί να μη βάζουμε απλά τις καρδιές μας;
Και να πορεύονται  έτσι ενωμένες.
Γιατί να βάζουμε ανάμεσά μας τόσο ασήμαντα πράγματα
Όπως τα νεύρα, η ζήλια, το εγώ κι όλα εκείνα τα ανείπωτα;
Γιατί να μη βάζουμε το σ΄αγαπώ μπροστά απ΄το σε θέλω;
Γιατί να μη βάζουμε το εμείς μπροστά απ΄τις φωνές;
Γιατί να γεμίζουμε το χώρο του κινητού μας με μηνύματα και κλήσεις
Αντί να γεμίζουμε το χρόνο μας με περισσότερα απογεύματα
Πιασμένα χέρι-χέρι;
Γιατί να γεμίζουμε τα μάτια μας με ηλεκτρονικές παραστάσεις
Αντί να τα γεμίζουμε με ηλιοβασιλέματα και ανατολές;
Γιατί να ψάχνουμε να βρούμε λεφτά για καφέδες, όταν οι βόλτες δεν κοστίζουν απολύτως τίποτα;
Γιατί να γεμίζουμε με γιατί το κεφάλι μας, όταν όλες οι απαντήσεις βρίσκονται σε ένα απλό φιλί;
Γιατί όλος ο κόσμος να μου χαμογελά , όταν μου λες ότι είσαι ερωτευμένος μαζί μου;
Και γιατί να χάνεται όταν μου κλείνεις βιαστικά το τηλέφωνο;
Γιατί να παίρνουν όλα νόημα όταν μου λες, μόνο για σένα φως μου;

Όχι άλλα δεν, ούτε και μη γι΄απόψε.
(Μόνο για σένα, τα αφήνω στην άκρη)

Μαριλένα Παππά

Πηγή: http://marilena99.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άδεια αναδημοσίευσης:

Κάθε Αναδημοσίευση επιτρέπεται υπό τον όρο ότι θα γίνεται αναφορά προέλευσης του ληφθέντος περιεχομένου από τον παρόντα Ιστοτόπο με παραπομπή (link).