Δευτέρα 4 Μαΐου 2015

Στο βάθος της εικόνας είναι η αλήθεια

Αν ήμουν ο Θεός, θα αισθανόμουν την ανάγκη να πω στους ανθρώπους.
Παιδιά μου.
Δημιούργησα τους ανθρώπους με τις καλύτερες προσδοκίες.
Τους έδωσα όλη μου την ευλογία για να ευημερήσουν.
Με προδώσατε μέσα στον ίδιο μου τον Παράδεισο.
 Είδος απειθάρχητο και ελεύθερο.
Είχα δυο επιλογές.
Η μία ήταν να σας καταστρέψω σαν είδος επικίνδυνο.
Η άλλη επιλογή, επειδή σας αγάπησα πολύ, ήταν να σας δώσω αυτό που θέλατε.
Την ελευθερία να αποφασίζετε εσείς για την ζωή σας.
Μακριά από την άμεση επιστασία και προστασία μου.
Και αυτό έκανα. Με τα χρόνια και τους αιώνες θα μαθαίνατε.
Φτιάξατε τον κόσμο σας όπως εσείς θέλατε. Κάνατε τις δικές σας επιλογές. Και φυσικά επιβραβεύεστε για αυτές ή πληρώνετε τις συνέπειες των επιλογών σας. Είστε ελεύθεροι.
Καταστρέψατε τον πλανήτη που σας έστειλα να ζήσετε. Εσείς. Όχι εγώ.
Αλλοιώσατε τις τροφές που είχα δημιουργήσει για να ζήσετε, με φάρμακα .Εσείς . Όχι εγώ.
Δεν ακούσατε ούτε μία από τις εντολές που σας έδωσα. Απομακρυνθήκατε από εμένα.
Δεν σας παίρνω εγώ τους αγαπημένους σας.
Απλά, επειδή ακόμα σας αγαπώ, τους επιτρέπω να έρχονται σε εμένα.
Δεν σας στέλνω εγώ συμφορές και βάσανα.
Απλά παρατηρώ ποιοι είναι οι δυνατοί από εσάς και τα βγάζουν πέρα.
Έχω απλώσει σε όλον τον πλανήτη σας την ευλογία μου. Εναρμονιστείτε με αυτήν. Με την αγάπη.
Δεν σας έκανα ρομπότ. Δεν φταίω εγώ για τις συμφορές και τις δυστυχίες σας. Σας έκανα ανθρώπους. Και σας άφησα ελεύθερους επειδή αυτό θέλατε. Μα δεν σας έχω υπό έλεγχο παιδιά μου. Εσείς κάνετε τις επιλογές σας. Είστε ελεύθεροι.
Και ενώ απολαμβάνετε την ελευθερία σας, ζητάτε ευθύνες από εμένα για ότι συμβαίνει που σας πονά; Γιατί;
Ποιος σας είπε ότι εγώ έχω κάτι να κάνω με αυτή σας την δυστυχία; Αυτή είναι η ζωή παιδιά μου. Επειδή σας αγαπώ δεν επεμβαίνω. Γιατί αλλιώς η ζωή σας δεν θα είχε καμία χαρά. Θα ήσασταν προγραμματισμένα ρομπότ σε μια προγραμματισμένη πορεία.
Μην ζητάτε λοιπόν ευθύνες από εμένα. Αυτός που πιστεύει σε εμένα , ας πιστεύει επειδή το πιστεύει ότι είναι το σωστό.
Και όχι για να πάρει κάποιο αντάλλαγμα. Είπαμε είμαι αγαθός, αλλά όχι όπως εννοείτε εσείς παιδιά μου την λέξη αυτή στην Γη.
Πιστέψτε περισσότερο στον εαυτό σας. Στο κάτω κάτω κατ’ εικόνα και ομοίωση μου σας έφτιαξα.
Μην ζητάτε ευθύνες από εμένα…
Αυτά και άλλα πολλά θα έλεγα στους ανθρώπους  αν ήμουν ο Θεός. Δεν είμαι όμως.  Για αυτό και κρύβω τα μηνύματα του, σε κείμενα διάφορα, για να τα βρουν αυτοί που ψάχνουν απαντήσεις και είναι έτοιμοι να διακρίνουν την αλήθεια μόλις την δουν. Τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται παιδιά μου, η αλήθεια είναι πάντα κρυμμένη στο βάθος της εικόνας.
Καλή αναζήτηση.

Πατήρ Ιωάννης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άδεια αναδημοσίευσης:

Κάθε Αναδημοσίευση επιτρέπεται υπό τον όρο ότι θα γίνεται αναφορά προέλευσης του ληφθέντος περιεχομένου από τον παρόντα Ιστοτόπο με παραπομπή (link).