Παρασκευή 9 Ιανουαρίου 2015

Οι αισθήσεις μου υπάρχουν για να γιορτάζουν την παρουσία σου Ιησού Χριστέ

Δεν υπάρχει ομορφότερος ήχος στα αυτιά μου, από τον ήχο της καμπάνας την Κυριακή.
Δεν υπάρχει ομορφότερη εικόνα στα μάτια μου, από την εικόνα σου Χριστέ μου.
Δεν υπάρχει ομορφότερη αίσθηση αφής στα χέρια μου, από το άγγιγμα του Σταυρού.
Δεν υπάρχει ομορφότερη οσμή από όσες φτάνουν στην μύτη μου, από το λιβάνι.
Δεν υπάρχει ομορφότερη γεύση στο στόμα μου, από την θεία σου Κοινωνία Κύριε
Τώρα ξέρω!
Οι αισθήσεις μου υπάρχουν για να γιορτάζουν την παρουσία σου Ιησού Χριστέ.
Θεέ μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άδεια αναδημοσίευσης:

Κάθε Αναδημοσίευση επιτρέπεται υπό τον όρο ότι θα γίνεται αναφορά προέλευσης του ληφθέντος περιεχομένου από τον παρόντα Ιστοτόπο με παραπομπή (link).