Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2015

Γλυκύτατε Χριστέ

Θεέ μου...
Από μικρό παιδί στο αίμα μου κυλάς.
Από μικρό παιδί σκιρτά η ψυχή μου,
κάθε φορά που θα σταθώ στο άγιο σου εικόνισμα.
Από μικρό παιδί σε έχω προστάτη, πατέρα, αδελφό, δάσκαλο, σε έχω Θεό μου.
Σε ευχαριστώ Γλυκύτατε Χριστέ.
Σε ευχαριστώ για όλα όσα έκανες για εμάς τους ανθρώπους και όλα όσα κάθε ημέρα κάνεις για εμένα και τους ανθρώπους που αγαπώ.
Σε ευχαριστώ για την θυσία σου, για την αγάπη σου, για την προστασία σου και την ευσπλαχνία σου.
Σε ευχαριστώ που υπήρξες, υπάρχεις και θα υπάρχεις εις τους αιώνες των αιώνων για το καλό όλων των ανθρώπων
Μα πάνω απ’ όλα, Θεέ της αγάπης, Γλυκύτατε Χριστέ, από τα βάθη της ψυχής μου σε ευχαριστώ, που μας αγάπησες τόσο πολύ, ώστε μας άφησες να αποκαλούμε την Παναγία Μητέρα σου και εμείς μητέρα.
Η Μάνα Παναγιά μας.
Η καταφυγή μας.
Δεν θέλω τίποτα Γλυκύτατε Χριστέ να σου ζητήσω
Με αυτή την προσευχή, θέλω μόνο να σε ευχαριστήσω
Σε ευχαριστώ που με άφησες, την Παναγιά την Μάνα μας να προσκυνήσω.
Και όπως μιλάει στην μάνα το παιδί, έτσι και εγώ στην Παναγιά Μητέρα να μιλήσω.
Αμήν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άδεια αναδημοσίευσης:

Κάθε Αναδημοσίευση επιτρέπεται υπό τον όρο ότι θα γίνεται αναφορά προέλευσης του ληφθέντος περιεχομένου από τον παρόντα Ιστοτόπο με παραπομπή (link).