Σάββατο 10 Ιανουαρίου 2015

Γιατί ήρθα εδώ;

Τι ήρθα να κάνω;
Ποιος είναι ο ρόλος μου;
Ποιος ο προορισμός μου;
Ποια ήταν η αιτία που βρέθηκα πάνω σε αυτό το άστρο, αυτή την χρονική στιγμή του σύμπαντος;
Γιατί υπήρξα;
Πως επηρεάστηκε, ή άλλαξε η πορεία της ζωής άλλων ανθρώπων, από την παρουσία μου εδώ;
Όποιος και αν ήταν ο σκοπός ή η αιτία του περάσματος μου από την ζωή, άραγε τον επέτυχα;
Ή θα γυρίσω αποτυχημένος πίσω σε αυτόν που με έστειλε, γεμάτος δικαιολογίες;
Σε τίποτα από όλα αυτά δεν είμαι σε θέση να δώσω απάντηση. Φιλόσοφοι και σκεπτικιστές ανέλαβαν να γεμίσουν αυτό το κενό ,πάντα όμως με δικές τους υποθέσεις.
Κανείς από όλους αυτούς δεν είχε την άμεση επαφή με αυτόν που μας στέλνει, για να θεωρήσω τις διδασκαλίες του αξιόπιστες. Υποθέσεις κάνουν. Και ο κάθε ένας από μια διαφορετική.
Έτσι αποφάσισα να εξακολουθώ βέβαια να έχω τις (κεραίες μου) σηκωμένες ,εξακολουθώντας να αφουγκράζομαι κάθε τι νέο, αλλά βαθιά μέσα μου ξέρω πως απάντηση σε όλα αυτά τα ερωτήματα δύσκολα θα πάρω εν ζωή!
Για να θεωρήσω με μια πρόχειρη εκτίμηση ,επιτυχημένη η όχι την παρουσία μου στην γη, θα πρέπει να βλέπω την κάθε ημέρα μου σαν να ήταν η τελευταία της ζωής μου και να αξιολογώ καθημερινά τον εαυτό μου.
Αν έφευγα σήμερα τι σημάδια θα άφηνα πίσω μου;
Ακόμα και τίποτα άλλο να μην υπάρχει, βλέποντας τα σημάδια μου, τα έργα μου, το τι αφήνω πίσω μου, θα μπορώ από μόνος μου να απαντήσω στα ερωτήματα μου.
Θα ξέρω αν, κατά την γνώμη μου αξίζει κάποιος να πατήσει πάνω στα δικά μου σημάδια για να βαδίσει στην ζωή του, η θα πρέπει να τα αποφύγει σαν ναρκοπέδιο.
Θα ξέρω να αξιολογήσω τον εαυτό μου και να τον κάνω πιθανόν καλύτερο, για την αυριανή ημέρα που μπορεί να έρθει.

John Fenix

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άδεια αναδημοσίευσης:

Κάθε Αναδημοσίευση επιτρέπεται υπό τον όρο ότι θα γίνεται αναφορά προέλευσης του ληφθέντος περιεχομένου από τον παρόντα Ιστοτόπο με παραπομπή (link).