Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2015

Παράνομοι τις νύχτες που αγαπιόμαστε

Λιώνω ξανά στο χάδι σου, σαν το μικρό παιδί.
Κι ας ξέρω από δίπλα μου, θα λείπεις το πρωί.
Το θεϊκό σου το κορμί, παράνομη αγάπη με κερνάει.
Της μιας βραδιάς ο έρωτας, σαν μια ζωή περνάει.
Παράνομοι τις νύχτες, που αγαπιόμαστε.
Παράνομα τις μέρες, από μακριά βλεπόμαστε
Παράνομη τα χείλη μου, είσαι σαν με φιλάς.
Ας μου έλεγες παράνομα και ότι μ’ αγαπάς.
Χάνω τον νου και το μυαλό, μαζί όταν βρεθούμε.
Παράνομοι του έρωτα οι δυο, παράνομα να ζούμε.
Τα μάτια σου αστέρια μου
Τούτη η καρδιά δική σου
Και απόψε στα δυο χέρια μου
Παράνομη αγάπη μου αφήσου
Παράνομοι τις νύχτες, που αγαπιόμαστε.
Παράνομα τις μέρες, από μακριά βλεπόμαστε
Παράνομη τα χείλη μου, είσαι σαν με φυλάς.
Ας μου έλεγες παράνομα και ότι μ’ αγαπάς.

John Fenix

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άδεια αναδημοσίευσης:

Κάθε Αναδημοσίευση επιτρέπεται υπό τον όρο ότι θα γίνεται αναφορά προέλευσης του ληφθέντος περιεχομένου από τον παρόντα Ιστοτόπο με παραπομπή (link).