Τετάρτη 30 Μαρτίου 2011

Ονειρεύομαι έναν καλύτερο κόσμο

Αν σταματούσα να σκέφτομαι το εγώ μου
Θα νοιαζόμουν για τον πλησίον, τον αδελφό μου.
Αν σταματούσα να ζω με του θέλω μου τη μέριμνα
Η καρδιά μου θα λαχταρούσε του Θεού το θέλημα.
Αν θα μπορούσα τον κόσμο να άλλαζα
Την αγάπη στις καρδιές θα ζωγράφιζα.
Αν θα μπορούσα στα σύννεφα να πέταγα
Τη βροχή της ειρήνης στους ανθρώπους θα έριχνα.
Αν στις γειτονιές του ονείρου περπατούσα
Την ελπίδα στις ψυχές θα κερνούσα.
Αν ελεύθερος σαν άγγελος πετούσα
Με χαρά τους ανθρώπους θα μεθούσα.
Αν θα μπορούσα τον κόσμο να άλλαζα
Κάθε πόνο κι αρρώστεια θα θεράπευα.
Αν θα μπορούσα τα όνειρά μου να χάριζα
Τους ανθρώπους αγγέλους θ' ανάσταινα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άδεια αναδημοσίευσης:

Κάθε Αναδημοσίευση επιτρέπεται υπό τον όρο ότι θα γίνεται αναφορά προέλευσης του ληφθέντος περιεχομένου από τον παρόντα Ιστοτόπο με παραπομπή (link).