Τρίτη 4 Αυγούστου 2015

Το Α του Αυγούστου

Ο Αύγουστος είναι η αρχή. Έχει το πρώτο γράμμα της αλφαβήτου. Έχει την αρχή των μεγάλων ταξιδιών. Φημίζεται για τις παχές μύγες του και την αφετηρία των μεγάλων ερώτων.
Μα είναι νωρίς αγάπη μου. Νωρίς να σε εμπιστευτώ. Νωρίς για να σε αγαπήσω. Είναι νωρίς και οι πληγές μου πολλές και ανοιχτές. Κάποτε πίστευα πως η θάλασσα τα γιατρεύει όλα, πλέον γνωρίζω πως εσύ κρύβεις την μαγεία, αλλά είναι νωρίς και το καλοκαίρι ζεστό, ο Αύγουστος επιθετικός και το επόμενο ξημέρωμα δεν θα μας βρει αγκαλιά. Αγάπη μου τα τείχη έχουν χτιστεί γερά και είναι τόσο νωρίς να τα ρήξεις. Αγάπησα την μοναξιά μου την τάιζα καλά τόσα χρόνια και εσύ τόλμησες να την ταράξεις.
Μα είναι Αύγουστος κι ο Αύγουστος δεν είναι μήνας για όνειρα. Γιατί εκεί μέσα ζουν τα μεγαλύτερα και θα έρθει ο κακός χειμώνας να μας τα κλέψει. Αγάπη μου άκουσε με μην με αφήσεις να σε ερωτευτώ είναι τόσο νωρίς
Φοβάμαι αγάπη μου, έχω έναν φόβο που τον κουβαλάω μέσα μου. Δεν θέλω να περιμένω τίποτα ξανά και εσύ έχεις την ικανότητα να με κάνεις να περιμένω για πάντα.
Διαβάζω στο μπαλκόνι που τραγουδήσαμε και κλάψαμε.
Έχεις ξεχάσει λίγη μαγεία.

Δεν τ’αντέχουν οι άνθρωποι κι είναι νωρίς, μ’ακούς
Είναι νωρίς ακόμη μες στον κόσμο αυτόν αγάπη μου
Να μιλώ για σένα και για μένα.
Είναι νωρίς ακόμη μες στον κόσμο αυτόν,μ’ακούς
Δεν έχουν εξημερωθεί τα τέρατα, μ’ακούς
Το χαμένο μου το αίμα και το μυτερό,μ’ακούς
Μαχαίρι

Οδυσσέας Ελύτης.
Το Μονόγραμμα

Πηγή: http://enfo.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άδεια αναδημοσίευσης:

Κάθε Αναδημοσίευση επιτρέπεται υπό τον όρο ότι θα γίνεται αναφορά προέλευσης του ληφθέντος περιεχομένου από τον παρόντα Ιστοτόπο με παραπομπή (link).