Δευτέρα 16 Μαρτίου 2015

Κύριε, στις δύσκολες αυτές στιγμές, μη μ' αφήνεις... παρουσιάσου!

Τι να πω;
Δείξον μοι Κύριε.
Παναγία Μητέρα μου, Άγιε Νικόλαε, προστάτη μου, βοηθήστε με
Άγιοι Άγγελοι, πρεσβεύσατε.
Φοβάμαι, Ιησού μου.
Εγώ ξυπνούσα τρομαγμένος όταν όνειρο το έβλεπα.
Μίλησε Συ, Κύριε, στη ζωή μου, την αδύνατη, την αμαρτωλή!...
Μυστήριο που είναι ο κάθε άνθρωπος...τι τέξεται η επιούσα
Κύριε ελέησον, Κύριε ελέησον, Κύριε ελέησον. Αμήν
Η καρδιά μου σφίγγεται τόσο δυνατά.
Τα μάτια μου γίνονται τόσο θαμπά.
Ο στεναγμός μου πιο βαθύς.
Κύριε, στις δύσκολες αυτές στιγμές, μη μ' αφήνεις.
Παρουσιάσου.
Μίλησέ μου μυστικά, όπως Συ γνωρίζεις.
Σε θέλω, Ιησού μου, πολύ κοντά μου.

Μητροπολίτης Χαλκίδας
+ Νικόλαος Σελέντης

Πηγή: http://paparokades.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άδεια αναδημοσίευσης:

Κάθε Αναδημοσίευση επιτρέπεται υπό τον όρο ότι θα γίνεται αναφορά προέλευσης του ληφθέντος περιεχομένου από τον παρόντα Ιστοτόπο με παραπομπή (link).