Τρίτη 30 Απριλίου 2013

Σε ψάχνω...

Έψαχνα που είσαι, να Σε δω.
Πήγα στην εκκλησία...
Είδα την εικόνα Σου με τα τρία κεράκια
Να φέγγουν στο σκοτάδι.
Σε είχε στα χέρια ο Παππάς κι' εγώ Σε έψαχνα...
Δεν είμαι η μακαρία δούλη που θα βρεις γρηγορούσα.
Έχω όμως ένα δυνατό "θέλω" για Σένα, Νυμφίε!
Όσα αμάρτησα Σε κρύβουν
Όσα πεθύμησα και δεν είχαν ευλογία, ξεμακραίνουν Σε από μένα.
Είμαι κουρασμένη και Σε θέλω.
Είμαι της προδοσίας και διώχνω Σε.
Αυτό το πάλεμα με κρατάει.
Βοήθησέ με να μην πάψω να Σε διεκδικώ ως μόνη αλήθεια
Ως μοναδικό καταφύγιο, ως ανάστασή (μου).
Βοήθησέ με, να Σε ψάχνω.
Κι' αν δεν φτάσω ποτέ στην άκρη των Αιμάτων Σου
Άσε με να το έχω ως το πολυτιμότερο όνειρό μου, Κύριε.
Αμήν.

Πηγή: http://anazhthseis-elena.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άδεια αναδημοσίευσης:

Κάθε Αναδημοσίευση επιτρέπεται υπό τον όρο ότι θα γίνεται αναφορά προέλευσης του ληφθέντος περιεχομένου από τον παρόντα Ιστοτόπο με παραπομπή (link).