Πέμπτη 25 Απριλίου 2013

Σταυρός μας είναι ο εαυτός μας

Αδελφέ μου, παραπονιέσαι και γκρινιάζεις
Για την άσχημη συμπεριφορά των άλλων απέναντί σου!
Θεωρείς πως χωρίς λόγο
Σου μίλησε απότομα ο αδερφός σου
Ή οι γονείς σου ή κάποιος φίλος σου!
Για ότι γίνεται πάντοτε δικαιολογείς τον εαυτό σου
Και ρίχνεις την ευθύνη πάντοτε στους άλλους!
"Εγώ τι φταίω, αυτός μου μίλησε απότομα, μου φώναξε, με έβρισε κ.λ.π"...
Πόσες φορές δεν έχουμε δώσει τέτοιες απαντήσεις
Όταν ελεγχόμαστε για κάποια αντίδρασή μας
Είτε από κάποιον άλλον είτε από τη συνείδησή μας!
Ψάχνουμε πάντοτε να δικαιολογήσουμε τον εαυτό μας
Αλλά ποτέ δεν προσπαθούμε να δικαιολογήσουμε την αντίδραση του άλλου!
Ναι, μπορεί να μας μίλησε κάποιος απότομα, μπορεί και να μας έβρισε...
Εξετάσαμε όμως ποτέ, που φταίξαμε εμείς και εξωθήσαμε τον συνάνθρωπό μας σε αυτήν την αντίδραση;
Αδελφοί μου, ο εγωισμός μας είναι αυτός που μας τυφλώνει
Και βλέπουμε μόνο την αντίδραση του άλλου κι όχι τη δική μας
Που ίσως είναι χειρότερη από του άλλου!
Κάθε φορά πρέπει να σκεφτόμαστε πως εμείς φταίμε για τις αντιδράσεις των άλλων απέναντί μας
Και αντί να δικαιολογούμαι τον εαυτό μας θα πρέπει να δικαιολογούμε τους άλλους!
Θα πρέπει να εξετάζουμε και να ελέγχουμε τον εαυτό μας
Γιατί προκαλέσαμε εκνευρισμό σε κάποιον συνάνθρωπό μας!
Οι Άγιοι Πατέρες λένε πως οι εχθροί κάθε Χριστιανού είναι τρεις...
Ο διάβολος, το κοσμικό φρόνημα και ο εαυτός του!
Χειρότερος όλων είναι ο εαυτός μας!
Αυτόν πρέπει πρώτα από όλους να πολεμήσουμε!
Για αυτό αδελφέ μου να γνωρίζεις πως στη ζωή μας, ο καθένας μας έχει φορτωθεί έναν σταυρό.
Αυτός ο σταυρός δεν είναι ούτε οι συμφορές που μπορούν να μας βρουν, ούτε κάποια ασθένεια
Αλλά ο ίδιος μας ο εαυτός!

Πηγή: http://paparokades.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άδεια αναδημοσίευσης:

Κάθε Αναδημοσίευση επιτρέπεται υπό τον όρο ότι θα γίνεται αναφορά προέλευσης του ληφθέντος περιεχομένου από τον παρόντα Ιστοτόπο με παραπομπή (link).