Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2013

Θεέ μου, μη σβήσεις την ελπίδα μου

Θεέ μου, εσύ είσαι η ελπίδα μου.
Εσύ ανατέλλεις σαν τον ήλιο
Κάθε καινούργια μέρα στη ζωή μας
Και Εσύ κάθε στιγμή, κάθε λεπτό στη δική μου ζωή.
Θεέ μου, μη σβήσεις την ελπίδα μου
Πως οικονομείς στα λάθη μου.
Εσύ με βαστάς και εγώ δεν απελπίζομαι.
Θεέ μου, μη σβήσεις την ελπίδα μου
Αν όλα γίνουν δύσκολα, δυσβάσταχτα.
Όσο εσύ με κρατάς εγώ θα πορεύομαι.
Θεέ μου, μη σβήσεις την ελπίδα μου
Πως εισακούς τις φτωχές προσευχές μου.
Μονάχα αυτή η ελπίδα δίνει φτερά στην ψυχή μου.
Θεέ μου, μη σβήσεις την ελπίδα μου
Σαν αντικρύζεις την μικρότητα μου.
Ποιος αξίζει να συγκριθεί μαζί Σου.
Θεέ μου, μη σβήσεις την ελπίδα μου.
Την ελπίδα μου πως αναπαύεσαι στα δακρυσμένα μάτια μου.
Αμήν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άδεια αναδημοσίευσης:

Κάθε Αναδημοσίευση επιτρέπεται υπό τον όρο ότι θα γίνεται αναφορά προέλευσης του ληφθέντος περιεχομένου από τον παρόντα Ιστοτόπο με παραπομπή (link).