Σάββατο 25 Αυγούστου 2012

Κύριε Ιησού Χριστέ ελέησόν με

Μέσα στην ψυχή μου
Βλέπω το μέγεθος της αμαρτωλότητάς μου
Και ταπεινώνομαι μέχρι εδάφους
Και θεωρώ τον εαυτό μου άθλιο και άνάξιο
Για το πλήθος των ευεργεσιών του Θεού
Που προσφέρει σε μένα τον φτωχό δούλο του.
Μέσα μου, η αμαρτωλότητά μου
Με φέρει σε αίσθηση των παθών και αδυναμιών μου
Που δακρύζω, για το πόσο λυπώ τον Κύριο
Με την ραθυμία της ψυχής μου.
Ω!
Θεέ μου του ελέους και της συγνώμης
Δέξου το πλήθος των αμαρτιών μου
Που ξεπερνούν τούς κόκκους της άμμου της θαλάσσης
Και Σε ικετεύω μην με αρνηθείς για την άστατη ζωή μου
Αλλά ελέησόν με κατά το πλήθος του ελέους Σου.
Η ζωή μου είναι μικρή, αλλά Σ' αγαπώ μέχρι δακρύων
Και Σε παρακαλώ μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου
Να με ελεήσεις όπως ελέησες το ληστή και την πόρνη.
Είμαι όλος ακάθαρτος, προσπίπτω με δέος
Στον τίμιον Σταυρό σου, για να με συγχωρήσεις.
Δες , είμαι όλος πόνος στην καρδιά, για τήν αμαρτωλότητα μου
Αλλά δεν παύω να Σε αγαπώ θερμά.
Κύριε Ιησού Χριστέ ελέησόν με!
Κύριε Ιησού Χριστέ ελέησόν με!
Κύριε Ιησού Χριστέ ελέησόν με!
Η ψυχή μου είναι δοσμένη Σε Σένα
Αλλά οι επιθυμίες μου με πολεμούν
Για να με διώξουν απο Σένα, Κύριε του ελέους.
Τρέχω κοντά Σου, σαν το ελάφι στη πηγή
Για να ξεδιψάσει από τη δροσερή πηγή
Του Ελέους και της Θεϊκής αγάπης Σου.
Κύριε ελέησόν με!
Κύριε ελέησόν με!
Κύριε ελέησόν με!
Μην μου στερήσεις Κύριε,την άπειρη ευσπλαχνία Σου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άδεια αναδημοσίευσης:

Κάθε Αναδημοσίευση επιτρέπεται υπό τον όρο ότι θα γίνεται αναφορά προέλευσης του ληφθέντος περιεχομένου από τον παρόντα Ιστοτόπο με παραπομπή (link).