Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2010

Θερμή Ικεσία

Η ειρήνη Σου Πολυέλεε,

Ας με υιοθετήσει δωρεάν.
Η σοφία Σου Τρισάγιε,
Ας αναβλύσει από τα χείλη μου.
Η σύνεσή Σου Αναμάρτητε,
Ας συντρήψει τους πονηρούς μου λογισμούς.
Το Πνεύμα Σου το αγαθόν
Ας με οδηγήσει εν γη ευθεία.
Το Παράκλητο Πνεύμα Σου
Ας μείνει με μας που Σε αγαπούμε, φιλάνθρωπε.
Η ειρήνη του Θεού Πατέρα
Και η σοφία του Υιού
Και το Αγιο Πνεύμα ας κατασκηνώσουν
Μέσα μου αυτή τη δύναμη.
Ναί άδυτε ήλιε των επουρανίων δυνάμεων!
Κοίταξέ με τον φτωχό.
Γιατί ως τώρα από Σένα έλαβα όλες τις δωρεές
Και όχι από τους αγώνες μου.

Αγιος Νήφων
 
Οι φωτογραφίες είναι από το προσωπικό μου αρχείο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άδεια αναδημοσίευσης:

Κάθε Αναδημοσίευση επιτρέπεται υπό τον όρο ότι θα γίνεται αναφορά προέλευσης του ληφθέντος περιεχομένου από τον παρόντα Ιστοτόπο με παραπομπή (link).