Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2014

Πιστεύω

Πιστεύω θα πει να ξέρω ότι κάθε μέρα είναι και μια καινούργια αρχή.
Πιστεύω θα πει να είμαι σίγουρος ότι γίνονται θαύματα και ότι τα όνειρα βγαίνουν αληθινά.
Πιστεύω θα πει πως βλέπω αγγέλους να χορεύουν ανάμεσα στα σύννεφα.
Πιστεύω θα πει πως γνωρίζω την αξία μια καρδιάς που νοιάζεται, της αθωότητας των παιδικών ματιών και της σοφίας ενός ηλικιωμένου χεριού, επειδή μέσα από την διδασκαλία τους μαθαίνω την αγάπη.
Πιστεύω σημαίνει να βρω την δύναμη και το κουράγιο μέσα μου, όταν έρθει η ώρα, να μαζέψω τα κομμάτια μου και να αρχίσω ξανά.
Πιστεύω θα πει πως ξέρω ότι δεν είμαι μόνος μου, πως η ζωή είναι ένα δώρο και έχει φτάσει η ώρα για να το τιμήσω.
Πιστεύω θα πει πως όπου νάναι θα γίνουν θαυμάσια πράγματα και πως μπορώ να κάνω πραγματικότητα όλα τα όνειρα και τις ελπίδες μου.
Φτάνει μονάχα να πιστέψω…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άδεια αναδημοσίευσης:

Κάθε Αναδημοσίευση επιτρέπεται υπό τον όρο ότι θα γίνεται αναφορά προέλευσης του ληφθέντος περιεχομένου από τον παρόντα Ιστοτόπο με παραπομπή (link).