Παρασκευή 16 Μαρτίου 2012

Σιωπώ...

Εξακολουθώ να το λέω
Και να το ξαναλέω στον εαυτό μου
Μέχρι να το καταλάβω και να το κατανοήσω...
Δεν ανοίγω το στόμα μου
Να κατηγορήσω
Να συκοφαντήσω
Να κατακρίνω κανένα.
Αν έχω κάτι να πω
Ας είναι καλύτερα λόγια αγάπης και καλοσύνης
Παρά καταλαλιά και συκοφαντία .
Βλέπω τα δικά μου λάθη
Και κρίνω τον δικό μου εαυτό.
Στο πρόσωπο του αδελφού μου
Βλέπω μόνο την Εικόνα Του Θεού.
Και αν σιωπά το στόμα
Αλλά η καρδιά εξακολουθεί κρυφά να κατακρίνει
Τότε παλεύω μαζί της ... προσεύχομαι
Και ζητώ ενίσχυση από Τον Κύριο
Να τον νικήσω, αυτόν τον ύπουλο
Και κρυφό πειρασμό .
Οδεύοντας, σε μια πορεία προς Τον Ουρανό
Αν δεν νικήσουμε πρώτα τον εαυτό μας και τα πάθη μας
Τίποτα δεν μπορεί να μας βγάλει στο ξέφωτο...

Πηγή: http://odevontas.blogspot.com/

Ελευθερώστε τον Γέροντα Εφραίμ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άδεια αναδημοσίευσης:

Κάθε Αναδημοσίευση επιτρέπεται υπό τον όρο ότι θα γίνεται αναφορά προέλευσης του ληφθέντος περιεχομένου από τον παρόντα Ιστοτόπο με παραπομπή (link).