Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2011

Εμπιστοσύνη στο Θεό

Για τις δύσκολες στιγμές της ζωής
Η Εκκλησία μας κάνει μια σωστική προτροπή:
Εαυτούς και αλλήλους και πάσαν την ζωήν ημών Χριστώ τω Θεώ παραθώμεθα.
Ας αφήσουμε τους εαυτούς μας
Τους δικούς μας, τα προβλήματα μας
Και όλη τη ζωή μας με εμπιστοσύνη στα χέρια του Θεού.
Μπορούμε σε παρόμοιες περιστάσεις
Να απαντούμε σ’ αυτή την προτροπή της Εκκλησίας
Με απόλυτη συνείδηση «Σοι κύριε;»
Ναι, Κύριε, σε σένα εμπιστεύομαι τον εαυτό μου
Τους δικούς μου, την οικογένεια μου
Τα προβλήματα μου, τους πόνους μου
Ολόκληρη την ζωή μου.
Σε σένα Κύριε εμπιστεύομαι ολόκληρον τον εαυτόν μου.
Εάν το κάνουμε αυτό θα έχουμε άμεσα τα αποτελέσματα
Θα νιώσουμε αμέσως ανακούφιση και παρηγοριά.
Εμπιστοσύνη στον Θεό.
Και εναπόθεσις ολοκλήρου του εαυτού μας
Και των προβλημάτων μας στα χέρια του Θεοί.
Αυτός είναι ο μεγάλος πατέρας
Εμείς είμεθα τα αδύναμα παιδιά Του.
Αυτός είναι ο κραταιός και Δυνατός
Εμείς είμαστε οι ανίσχυροι και αδύνατοι.
Αυτός είναι ο Μεγάλος μας Προστάτης.
Μην φοβούμεθα, δεν θα μας εγκαταλείψει ποτέ αβοήθητους στον αγώνα τη ζωής.

Πρ. Πειραιώς Καλλίνικος

Πηγή: http://zpigikamchoir.blogspot.com/

Οι φωτογραφίες είναι από το προσωπικό μου αρχείο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άδεια αναδημοσίευσης:

Κάθε Αναδημοσίευση επιτρέπεται υπό τον όρο ότι θα γίνεται αναφορά προέλευσης του ληφθέντος περιεχομένου από τον παρόντα Ιστοτόπο με παραπομπή (link).