Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2011

Δεν είμαι ταπεινός, επειδή αν ήμουν...

«Δεν είμαι ταπεινός, επειδή αν ήμουν
Ο Θεός θα έδινε να βλέπω τον παράδεισο κάθε μέρα»
Έτσι μου απάντησε ο π. Ανδρέας όταν βλέποντας
Την πάντα γελαστή μορφή του
Τον «κατηγόρησα» ότι είναι ταπεινός.
Δε ξέρω πόσων ετών είναι.
Ξέρω ότι άφησε τα εγκόσμια πριν από 18 χρόνια
Όταν η σύζυγός του, κάποιο βράδυ
Του είπε ότι θα πάει στον Κύριο σ΄ ένα μήνα
Και αυτός να τ΄ αφήσει όλα και να πάει στο Άγιο Όρος.
Την άκουγε έκπληκτος, επειδή η συμβία του
Δεν ήταν άρρωστη ποτέ πριν
Αλλά ούτε μετά απ΄ αυτή την ανακοίνωση .
Πάντως πέθανε ακριβώς μετά από ένα μήνα.!
Έτσι ο πατέρας Ανδρέας τ΄ άφησε όλα
Και ήρθε στο Περιβόλι της Παναγίας.
Ζει σύμφωνα με το θέλημα του Θεού
Και όχι το δικό του γι΄ αυτό απέκτησε καλοσύνη και ταπεινοφροσύνη.
Η μορφή του είναι πάντα φωτεινή
Και εκπέμπει χαρά, επειδή λέει «χαίρεται για όλους και για όλα».
Δε θέλει να πει ένα λόγο διδασκαλίας επειδή:
Μόνο οι άγιοί μας είναι δάσκαλοι.
Εγώ είμαι ένας απλός μοναχός
Τι να διδάξω εγώ τους άλλους εάν δεν είμαι άγιος;
Είχε ήδη ανατείλει ο ήλιος πάνω στο γελαστό του πρόσωπ
Όταν απομακρύνθηκε, πηγαίνοντας στην υπακοή του, τραβώντας ένα καρότσι.

Οι φωτογραφίες είναι από το προσωπικό μου αρχείο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άδεια αναδημοσίευσης:

Κάθε Αναδημοσίευση επιτρέπεται υπό τον όρο ότι θα γίνεται αναφορά προέλευσης του ληφθέντος περιεχομένου από τον παρόντα Ιστοτόπο με παραπομπή (link).