Σάββατο 15 Ιανουαρίου 2011

Είπεν ο Κύριος:

Φανταστείτε πως κάποιος από σας
Πάει τα μεσάνυχτα στο σπίτι του φίλου του και του λεει:
«Φίλε, δάνεισε μου τρία ψωμιά
Γιατί κάποιος φίλος μου ταξιδιώτης ήρθε σπίτι μου
Κι εγώ δεν έχω τίποτα να του δώσω να φάει».
Κι εκείνος από μέσα σου απαντάει:
«Μη μ΄ ενοχλείς έχω πια κλειδώσει την πόρτα
Και τα παιδιά μου κι εγώ είμαστε στο κρεβάτι
Δεν μπορώ να σηκωθώ για να σου δώσω».
Σας βεβαιώνω πως κι αν ακόμη
Δεν τον εξυπηρετήσει επειδή είναι φίλος του
Για την αναίδεια του θα σηκωθεί
Και θα του δώσει ότι χρειάζεται.
Σας λεω λοιπόν:
Ζητάτε και θα σας δοθεί
Ψάχνετε και θα βρείτε
Χτυπάτε την πόρτα και θα σας ανοιχτεί.
Όποιος ζητάει παίρνει
Όποιος ψάχνει βρίσκει
Κι όποιος κτυπάει του ανοίγεται.
Γιατί ποιος πατέρας από σας
Όταν του ζητήσει ο γιος του ψωμί, θα του δώσει πέτρα;
Ή όταν του ζητήσει ψάρι, θα του δώσει φίδι αντί για ψάρι;
Ή αν του ζητήσει αυγό θα του δώσει σκορπιό;
Αν λοιπόν εσείς παρόλο που είστε αμαρτωλοί
Ξέρετε να δίνετε καλά πράγματα στα παιδιά σας
Πολύ περισσότερο ο ουράνιος Πατέρας θα δώσει
Το Άγιο Πνεύμα σε όσους του το ζητούν.

Από το Ευαγγέλιο.

Οι φωτογραφίες είναι από το προσωπικό μου αρχείο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άδεια αναδημοσίευσης:

Κάθε Αναδημοσίευση επιτρέπεται υπό τον όρο ότι θα γίνεται αναφορά προέλευσης του ληφθέντος περιεχομένου από τον παρόντα Ιστοτόπο με παραπομπή (link).