Πέμπτη 30 Απριλίου 2015

Η επιθυμία που δεν εκπληρώνεται

Όλοι οι άνθρωποι καθημερινά εύχονται να αποκτήσουν κάτι ή να γίνουν κάτι. Πολλές φορές περνούν
όλη την ημέρα ευχόμενοι να τους συμβεί το ποθητό, προσεύχονται ίσως με τόση δύναμη που τους εξαντλεί ψυχικά. Το αποτέλεσμα όμως είναι πενιχρό μπροστά στην προσπάθεια αλλά και στην ενέργεια που έχουν ξοδέψει για να καταφέρουν να εκπληρώσουν τον στόχο τους.
Και όσο ο στόχος δεν εκπληρώνεται τόσο αυξάνονται τα αρνητικά συναισθήματα. Η απογοήτευση, ο θυμός, το αίσθημα της αναξιότητας του εαυτού και τόσα άλλα! Άσε που τα βάζουνε και με τον θεό που δεν ακούει τις προσευχές τους… μα καλά κουφός είναι ή με ξέχασε ή μήπως δεν ασχολείται με ασήμαντα πράγματα όπως το τι θέλω εγώ; Μήπως πάλι είμαι αμαρτωλός και δεν ακούει τις προσευχές μου; Ή μήπως αυτά που ζητάω δεν είναι και τόσο σημαντικό για να το λάβει υπ όψιν του; Με σαχλαμάρες θα ασχολείται τώρα; Έχει πιο σοβαρά πράγματα να κάνει!!!
Και όμως δεν είναι έτσι. Καθόλου έτσι. Και θα μου πεις εσύ που το ξέρεις; Μου το είπε ο θεός!!!
Βαρέθηκε να τα βάζουν μαζί του για πράγματα που εκείνος δεν φταίει σε τίποτα! Έτσι λοιπόν μου έστειλε ένα γράμμα και μου είπε να σας μεταφέρω τα εξής:
Αγαπητέ άνθρωπε, αγαπημένο μου παιδί, λατρεμένο μου δημιούργημα!!
Ξεχνάς ότι είσαι ο πιο αγαπημένος μου σε όλο το σύμπαν!
Πόσο με απογοητεύεις… Πόσο με πονάς όταν σε βλέπω να ξεχνάς την αληθινή σου φύση! Εγώ σε έπλασα τέλειο, παντοδύναμο, παντογνώστη, δημιουργό και εσύ φέρεσαι στον εαυτό σου με τόση αναξιότητα!! Ξεχνάς ότι είσαι παιδί μου και ότι θέλω μόνο να είσαι ευτυχισμένος!
Ζητάς κάτι έξω από εσένα, για να νιώσεις πληρότητα ενώ αυτή βρίσκεται μέσα σου. Όταν καταλάβεις ότι είσαι τα πάντα,ότι μπορείς να δημιουργήσεις τα πάντα, τότε θα καταλάβεις τι θέλω να σου πω. Όταν νιώσεις ότι εσύ και εγώ είμαστε ένα. Ότι όλα είναι εν-τάξη έτσι όπως είναι, γιατί όλα είναι φτιαγμένα με σοφία. Την δική μου σοφία!!
Πιστεύεις πάλι ότι εγώ θα εκπληρώσω όλες σου τις επιθυμίες. Περιμένεις να κάνω εγώ τα θαύματα για σένα. Μου έδωσες όλη την ευθύνη για την ζωή σου, ενώ εγώ σου έδωσα όλα αυτά που χρειάζεσαι για να ζήσεις όπως εσύ επιθυμείς. Εσύ να αποφασίζεις τι είναι ωφέλιμο για σένα και τι όχι. Σου έδωσα κάτι που είναι μεγαλείο και το ξεχνάς!! Λέγεται ελεύθερη βούληση που σημαίνει ότι εσύ έχεις την ευθύνη για την ζωή σου και όχι εγώ.
Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να πεις τι επιθυμείς. Και μετά να μου το παραδώσεις. Αυτό φτάνει.Αλλά πρόσεξε! Θέλω μαζί να μου καταθέσεις και την πίστη σου.
Ότι αυτό που ζητάς είναι αυτό που πραγματικά επιθυμείς και όχι κάτι άλλο.
Ότι πίσω από την επιθυμία σου δεν κρύβεται κάτι άλλο, μια ανασφάλεια σου, που θέλεις να την καλύψεις με αυτό τον τρόπο.
Και ότι η επιθυμία σου είναι σε συμφωνία με το καλό σου αλλά και με το καλό όλων.
Ποιό είναι το καλό μου θα αναρωτιέσαι. Μα αυτό που σε βοηθάει να εξελιχθείς!!
Να μάθεις ότι δεν είσαι μόνο αυτό που βλέπεις ή αυτό που μπορείς να πιάσεις με τα χέρια σου, να ακούσεις με τα αυτιά σου ή να γευτείς ή να μυρίσεις. Είσαι κάτι πέρα και πάνω από αυτό.
Είσαι κομμάτι από μένα και εγώ δεν ζω στον δικό σου κόσμο αλλά κάπου πιο ψηλά. Και φυσικά δεν εννοώ τον ουρανό. Ούτε κάπου έξω από εσένα. Ας πούμε ότι ζω στην κορυφή της εσώτερης ύπαρξης σου. Εκεί όπου τα χέρια σου δεν φτάνουν να μ αγκαλιάσουν όσο τα κρατάς κολλημένα στο σώμα σου. Χρειάζεται να ανοίξεις τα φτερά σου και να πετάξεις για να με νιώσεις!! Αυτό όμως θα σου το πω μια άλλη φορά..
Ας γυρίσουμε όμως στο θέμα μας που σε καίει τόσο πολύ. Χρειάζεται λοιπόν αυτό που ζητάς να πιστέψεις  ότι το έχεις ήδη αποκτήσει! Γιατί; Γιατί απλά γιατί μου το ζήτησες και εγώ είμαι εδώ για να σου το προσφέρω.
Εσύ όμως τι κάνεις παιδί μου; Ζητάς κάτι και μετά αποσύρεις την επιθυμία σου. Πως; Με το να αμφιβάλλεις… Με το να αναρωτιέσαι εάν εγώ είμαι εδώ για να σε ακούσω. Αν πράγματι σε αγαπώ και επιθυμώ το καλό σου. Ενώ στην πραγματικότητα είναι ακριβώς το αντίθετο.
Εαν εσύ θέλεις κάτι τόσο πολύ και αν πιστεύεις ότι μπορείς να το αποκτήσεις! Όχι με τα γήινα δεδομένα, τα δικά σου, αυτά που λένε ότι για να γίνει κάτι θα πρέπει να ακολουθήσεις μια συγκεκριμένη διαδικασία. Ποια διαδικασία όμως; Αυτή που λέει το γήινο μυαλό σου, το τόσο μα τόσο περιορισμένο! Γι αυτό σου λέω. Ζήτησε εσύ αυτό που θέλεις και άσε την διαδικασία σε μένα. Είναι δική μου δουλειά. Εσύ απλά εμπιστεύσου την διαδικασία και ακολούθησέ την… με χάρη. Τι εννοώ με χάρη;
Μην βάζεις το γήινο μυαλό σου να εμπλέκεται σε πράγματα που δεν μπορεί να χωρέσει. Χαλάρωσε απλά και απόλαυσε την διαδικασία. Μην την κρίνεις και μην αντιστέκεσαι!
Όσο το κάνεις αυτό γίνεσαι έρμαιο του χειρότερου εχθρού σου, του εγωισμού, καλό μου παιδί!! Και το χειρότερο είναι δεν θα πάρεις αυτό που ζήτησες, γιατί απλά δεν το αφήνεις να έρθει σε σένα. Είναι τόσο απλό. Μπλοκάρεις την διαδικασία, που είπαμε είναι δική μου δουλειά και όχι δική σου. Μην το ξεχνάς!! Αυτά ήθελα να σου πω και ελπίζω την επόμενη φορά που θα ζητήσεις κάτι να μην ξεχάσεις τις συμβουλές μου.
Σε αγαπώ και περιμένω να σε αγκαλιάσω κάθε στιγμή μέσα από κάθε σου επιθυμία, γιατί μου λείπεις πολύ...

Άννα Μιχαηλίδου

Πηγή: http://www.emeis.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άδεια αναδημοσίευσης:

Κάθε Αναδημοσίευση επιτρέπεται υπό τον όρο ότι θα γίνεται αναφορά προέλευσης του ληφθέντος περιεχομένου από τον παρόντα Ιστοτόπο με παραπομπή (link).