Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014

Ο καρπός της ησυχίας

Παιδί μου, ο καρπός της ησυχίας που επιδιώκεις
Είναι να επιδιώκεις να βλέπεις τους άλλους ως αγίους, ως αγγέλους.
Όταν βλέπεις στους άλλους ελαττώματα
Και ιδίως στον Γέροντά του, να ξέρεις
Ότι έπεσε η πνευματική σου ζωή , υποβιβάστηκε
Και χρειάζεται πολλή μετάνοια και αυτομεμψία.
Όταν βλέπω και κρίνω μέσα μου τους αδελφούς μου
Να ξέρω ότι δεν πάω καλά..
Πρέπει να πιστέψω καλά μέσα μου
Ότι ο κάθε αδελφός είναι καλός
Και άγιος και μόνο εγώ είμαι ο πιο αχρείος.
Σε κάθε παρεξήγηση να βάζω εγώ μετάνοια
Είτε φταίω είτε όχι
Για να είμαι πάντα ειρηνικός με τους άλλους
Και να είναι μαζί μου η Χάρις του Θεού.
Ποτέ να μην κοινωνήσω τα θεία Μυστήρια
Αν έχω πικράνει κάποιον αδελφό και δεν έχω συνδιαλλαγεί μαζί του.

Γέροντος Ιωσήφ Βατοπαιδινού

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άδεια αναδημοσίευσης:

Κάθε Αναδημοσίευση επιτρέπεται υπό τον όρο ότι θα γίνεται αναφορά προέλευσης του ληφθέντος περιεχομένου από τον παρόντα Ιστοτόπο με παραπομπή (link).