Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου 2012

Δεν έχουμε το δικαίωμα να κλείνουμε τα μάτια στα προβλήματα των άλλων

Ο Άγιος Ιωάννης, ο Χρυσόστομος είπε:
Αν αρκούμαστε μόνο στη δική μας σωτηρία
Χωρίς να νοιαζόμαστε και για τη σωτηρία των άλλων
Τότε κι αυτή την καταστρέφουμε.
Αν ο στρατιώτης στη μάχη αποβλέπει
Μόνο στη φυγή και διάσωσή του
Οδηγεί στην καταστροφή και τους άλλους
Ενώ ο γενναίος, που αγωνίζεται και για τους άλλους
Σώζει μαζί μ' αυτούς και τον εαυτό του.
Δεν έχουμε δικαίωμα, αγαπητοί μου
Να κλείνουμε τα μάτια στα προβλήματα των άλλων.
Όταν καίγεται το σπίτι του γείτονα
Η φωτιά θα απλωθεί και στο δικό μου.
Αν ο γείτονας μου διψάει
Δεν έχω δικαίωμα να σπαταλώ το νερό που τυχόν μου περισσεύει σε περιττές εργασίες.
Όταν μένω ανενεργός και σκληρός στα προβλήματα των γύρω μου
Τότε βουνό θα σηκωθούν τα προβλήματα και στην αυλή μου.
Η ιεραποστολή αποτελεί κένωση του ψυχικού αποθέματος του ανθρώπου
Στην υπηρεσία του πλησίον.
Εδώ είναι που ταυτίζεται ιεραποστολή και φιλανθρωπία.
Αυτά τα δύο αποτελούν δύο όψεις του ιδίου νομίσματος
Του νομίσματος της ευαγγελικής αλήθειας
Του νομίσματος "πίστεως δι' αγάπης ενεργουμένης".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άδεια αναδημοσίευσης:

Κάθε Αναδημοσίευση επιτρέπεται υπό τον όρο ότι θα γίνεται αναφορά προέλευσης του ληφθέντος περιεχομένου από τον παρόντα Ιστοτόπο με παραπομπή (link).