Δευτέρα 14 Μαΐου 2012

Ένας κόσμος πέντε αισθήσεις

Κοιτώ και βλέπω γύρω μου ζωή
Μα προσπερνώ και πάω
Διάθεση πικρή και αποκαμωμένη από τα πολλά
Λησμονώντας έτσι τα πλείονα
Πέντε αισθήσεις ο κόσμος όλος... μη το ξεχνάς
Να σε βλέπω...
Και μόνο η παρουσία σου να φτιάχνει τη μέρα μου
Να σε ακούω...
Η φωνή σου να διαπερνά το είναι μου
Το γέλιο σου
Να αγκαλιάζει την ψυχή μου
Να οσφραίνομαι το άρωμα σου...
Και να εισπνέω ένα κομμάτι από σένα μέσα μου
Να σε κουβαλάω
Να αγγίζω τον ώμο σου...
Στήριγμα να γίνομαι στην ανάγκη σου
Να γεύομαι τον καρπό της αγάπης σου...
Να αυξάνομαι
Να ολοκληρώνομαι
Μέσα στην πληρότητα του "μαζί"
Ένας κόσμος πέντε αισθήσεις
Ένας κόσμος όλος ΕΣΎ...

Πηγή: http://margaritaswind.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άδεια αναδημοσίευσης:

Κάθε Αναδημοσίευση επιτρέπεται υπό τον όρο ότι θα γίνεται αναφορά προέλευσης του ληφθέντος περιεχομένου από τον παρόντα Ιστοτόπο με παραπομπή (link).