Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2012

Κύριε Ιησού, Χριστέ ο Θεός μου

Συ που φροντίζεις για όλη την κτίση, σου
Είναι γνωστά τα πάθη μου
Και η αρρώστια της φύσεως μου.
Γνωρίζεις πόσο αδύνατος είμαι
Και πόσο εύκολα Σ' εγκαταλείπω και κάνω το κακό.
Κύριε, λυπάμαι γι' αυτό.
Το αναγνωρίζω.
Αμαρτάνω σε Σένα που μ' έσωσες
Και έχυσες το πανάγιο Σου αίμα πάνω στον Σταυρό.
Είμαι ένας ταλαίπωρος που με χτυπάει ο σατανάς από παντού.
Που να καταφύγω, Κύριε;
Στους ανθρώπους;
Μα κι αυτοί είναι αδύνατοι.
Μόνο Εσύ είσαι ο Δυνατός, ο Ισχυρός.
Η δύναμη Σου είναι μεγάλη.
Εσύ λοιπόν Αγαθέ, που γνωρίζεις την ασθένεια της φύσεως μου
Και μ' ενισχύεις στην αδυναμία μου
Φύλαξε με από τις ταραχές των λογισμών που μου φέρνει ο σατανάς.
Κατάστειλε τα πάθη μου, που με κατακλύζουν όπως τα κύματα το ναυαγό
Και αξίωσε με να προσευχηθώ απερίσπαστος από κάθε γήινο, πονηρό και φθαρτό.
Νέκρωσε τις κακές μου επιθυμίες και αφαίρεσε από μέσα μου κάθε κακό
Ώστε να γευθώ τη γλυκύτητα της προσευχής που θα κάνω για να ενωθώ μαζί Σου.
Χριστέ μου, δεν έχω σκοπό να Σου πω ωραία και πολλά λόγια.
Το μόνο που θέλω είναι να μ' ελεήσεις.
Να καταλάβω την αμαρτωλότητά μου.
Να γνωρίσω την ελεεινότητά μου.
Θέλω να φτάσω κοντά Σου.
Δείξε μου τον δρόμο της αρετής.
Οδήγησέ με, κι εγώ πρόθυμα θα Σ' ακολουθήσω. 
Κύριε, ελέησε με τον αμαρτωλό και ανάξιο δούλο Σου.
Κύριε, στρέψε τα πρόσωπα μας σε Σένα
Και κάνε, με βδελυγμία ν' αποστραφούμε την αμαρτία.
Δος μας τη δύναμη να Σ' αγαπήσουμε αληθινά
Και να φτάσουμε νικητές στο τέλος του δρόμου της ζωής αυτής.
Δυνάμωσε μας, Κύριε, για να καθαρίσουμε την ψυχή μας
Από τα σαρκικά πάθη και ν' αποκτήσουμε τις αρετές, τις τόσο απαραίτητες
Για να Σε πλησιάσει κανείς και να ενωθεί για πάντα μαζί Σου.
Αμήν.

Ελευθερώστε τον Γέροντα Εφραίμ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άδεια αναδημοσίευσης:

Κάθε Αναδημοσίευση επιτρέπεται υπό τον όρο ότι θα γίνεται αναφορά προέλευσης του ληφθέντος περιεχομένου από τον παρόντα Ιστοτόπο με παραπομπή (link).