Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2010

Συγχώρεσέ με, Κύριε και ελέησε με

Χθες το βράδυ προσευχήθηκα με πίστη

Ιερός Ναός Αγίου Γεωργίου
Νέας Μανωλάδος
Και με λαχτάρα μεγάλη να μπορέσω
Να δουλέψω την «προσευχή του Ιησού»
Για να με αγαπήσει ο Ιησούς και μένα
Και είπα:
Κύριε Ιησού Χριστέ επιθυμώ να σε αγαπήσω
Όπως σε αγάπησε ο Αγ. Ιωάννης ο Ευαγγελιστής
Ο αγαπημένος Σου μαθητής
Για να μπορώ και εγώ να σου είμαι τόσο αγαπητός
Όσο Σου ήταν και εκείνος.
Και το πρωί ακούω:
Δεν πρέπει να μπερδεύουμε την δική μας πίστη
Με αυτή του Αγίου Ιωάννου του μαθητού του Κυρίου!

Ιερός Ναός Αγίου Γεωργίου
Νέας Μανωλάδος

Ναι, αλήθεια είναι, Κύριε μου Ιησού.
Από που έρχομαι εγώ
Και με Τι φορτίο βαρύ αμαρτιών στην πλάτη
Ενώ ο μαθητής Σου
Ο και ονομαζόμενος απόστολος της αγάπης Σου
Άμωμος, παρθένος, διαλεγμένος από Σένα.
Πώς τολμώ εγώ ο ανάξιος να ζητώ
Πράγματα για τα όποια δεν είμαι άξιος!!!
«Συγχώρεσέ με, Κύριε, και ελέησε με».
Εγώ πρέπει να σε αγαπώ χωρίς όρους
Με όλη μου την ψυχή για το μεγάλο Σου έλεος στους αμαρτωλούς
Σαν εμένα.

Οι φωτογραφίες είναι από το προσωπικό μου αρχείο.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άδεια αναδημοσίευσης:

Κάθε Αναδημοσίευση επιτρέπεται υπό τον όρο ότι θα γίνεται αναφορά προέλευσης του ληφθέντος περιεχομένου από τον παρόντα Ιστοτόπο με παραπομπή (link).